:::::: »  Sacharidy, Proteiny, Aminokyseliny, Kreatin, Spalovače tuků, Stimulanty  « ::::::
Doprava ZDARMA
* * * * *

One Stop XTREME 2,03kg

One Stop XTREME je nejsilnější hardcore verzí společnosti Reflex Nutrition, která byla vyvinuta za posledních 15 let ! Koncepce celého produktu je určena pro všechny sportovce, jejichž cílem je nárůst svalové hmoty. Základ One Stop XTREME tvoří patentovaná směs bílkovin s postupným uvolňováním Quattro®, která je jako VŽDY v každé výrobní šarži produktu testována na garantovaný obsah použitých bílkovin a aminokyselin.
termín dodání: Skladem
Výrobce: Reflex Nutrition
Cena: 1 249 Kč s DPH
běžná cena: 1 389 Kč, ušetříte: 10%

Garance nejnižší ceny
Našli jste lepší cenu? Klikněte zde, zlevníme více!

 

Dotazy a komentáře

Pavel: One Stop XTREME - zkušenost
U One Stop XTREME jsem začal pociťovat zlepšení cca po 2 týdnech. Počátek byl takový vlažný, ale… více

Pavel: One Stop Extreme vs Recon + Combat Powder MP
Dobrý den, cvičím 4x týdně. Jde me o kvalitní hmotu. Co bude lepší(efektivnější) brát? 1. 2x denně… více

Zobrazit více dotazů

Vyberte si variantu produktu

Příchuť / Název zboží Cena s DPH Dostupnost Počet kusů
One Stop XTREME 2,03kg - čokoláda One Stop XTREME 2,03kg - čokoláda 1 249 Kč Skladem
One Stop XTREME 2,03kg - vanilka One Stop XTREME 2,03kg - vanilka 1 249 Kč Skladem
One Stop XTREME 2,03kg - jahoda One Stop XTREME 2,03kg - jahoda 1 249 Kč Skladem

One Stop XTREME 2,03kg

One Stop XTREME je nejsilnější hardcore verzí společnosti Reflex Nutrition, která byla vyvinuta za posledních 15 let ! Koncepce celého produktu je určena pro všechny sportovce, jejichž cílem je nárůst svalové hmoty. Základ One Stop XTREME tvoří patentovaná směs bílkovin s postupným uvolňováním Quattro®, která je jako VŽDY v každé výrobní šarži produktu testována na garantovaný obsah použitých bílkovin a aminokyselin

55g speciální směsi bílkovin s postupným uvolňováním Quattro

Pravděpodobně nejsofistikovanější směs bílkovin a aminokyselin, která byla doposud vyvinuta a kterou nenaleznete v žádném jiném produktu. Základ tvoří kombinace dvou speciálních hydrolyzátů syrovátkové bílkoviny, bioaktivní syrovátkové bílkoviny a micelárního kaseinu.

Jednoduše řečeno – čtyři nejlepší mezi všemi!

Jak speciální směs bílkovin s postupným uvolňováním Quattro® funguje?

K maximálním výsledkům, potřebujete ty nekvalitnější bílkoviny, peptidy a aminokyseliny, které musí být navíc zastoupeny v optimálních poměrech. Těmi nejkvalitnějšími zdroji jsou syrovátková bílkovina a micelární kasein. Nicméně One Stop XTREME neobsahuje jenom „nějaký“ syrovátkový protein a „nějaké“ další bílkoviny. Základ tvoří dva speciální typy syrovátkového hydrolyzátu, což je vlastně bílkovina naštěpená na řetězce aminokyselin ( peptidy) a volné aminokyseliny.

  • První složkou je tedy tzv. HIGH DH hydrolyzát syrovátkové bílkoviny, tedy bílkovina naštepená pod nejvyšším stupněm hydrolýzy. HIGH DH obsahuje vysoký poměr volných aminokyselin, di a tri peptidů ( řetězce dvou až tří aminokyselin ). HIGH DH frakci vstřebává naše tělo nejrychleji, doslova ve vteřinách.

  • Další složkou je LOW DH hydrolyzát syrovátkové bílkoviny, tedy bílkovina naštěpená pod nízkým stupněm hydrolýzy. LOW DH obsahuje vysoký poměr tzv.oligopeptidů a polypeptidů, tedy řetězců aminokyselin. LOW DH je tak po HIGH DH druhou nejrychleji se vstřebávající bílkovinou.
  • Třetí složkou je tzv. výběrový bioaktivní syrovátkový koncentrát, v kombinaci s CFM syrovátkovým izolátem ( vysoký obsah BCAA a bioaktivních frakcí )
  • Čtvrtou složkou je čistý ultrafiltrovaný micelární kasein, který se vstřebává nejpomaleji a zásobuje tak organizmus esenciálními aminokyselinami po dobu delší než čtyři hodiny.


Pouze špičková kvalita: One Stop XTREME neobsahuje neplnohodnotné zdroje bílkovin jako je sojový koncentrát, kolagen (bílkovina hovězího původu), kaseinát vápenatý, sušený vaječný bílek a další.

Obsahuje organické sacharidy s nízkým GI

Základ sacharidové směsi tvoří organické vločky a organický ječmen, které jsou bohaté na přírodní formy vitamínů, minerálů a dietní vlákniny. Tato směs je doplněna o Trehalózu, speciální formu sacharidu s nízkým GI. Trehalóza je neredukující cukr ze skupiny disacharidů. Skládá se ze dvou molekul glukózy, které jsou mezi sebou spojené 1,1–vazbou.Již skutečnost, že trehalóza může být syntetizována třemi různými způsoby, naznačuje, že je tato látka v těle velice významná. Zmíněná kombinace těchto špičkových sacharidů je garancí toho, že tělo je zásobováno velmi stabilní, dlouhodobou energií bez většího kolísání.

Aditivum 3.000 mg mTOR L-Leucinu 

Je známo, že L-Leucin je nejsilnější aminokyselinou ze všech esenciálních aminokyselin. 

10.320 mg BCAA v každé dávce

Díky použití bílkovin s vysokým obsahem BCAA (zdroj fermentace), obsahuje každá dávka One Stop XTREME 10.320 mg BCAA v rámci použitých bílkovin. Pokud přičteme aditivum mTOR L-Leucinu, který je také jednou z BCAA aminokyselin, dostaneme neuvěřitelný součet 13.320 mg BCAA!

5.000 mg patentovaného Creapure® kreatin monohydrátu

Creapure® je považován za nejúčinnější dostupný kreatin na současném trhu.

Prověřená, funkční dávka Beta-Alaninu

Každá dávka One Stop XTREME obsahuje 1.800 mg beta-alaninu.

Glutaminové peptidy

Glutaminové peptidy vstřebává tělo mnohem snadněji než samotný L-Glutamin, což má svůj význam zejména u produktů typu One Stop XTREME, kde absorpci ovlivňují další bílkoviny a aminokyseliny.

Plnohodnotné dávky vitamínů

Se 100% DDD všech důležitých vitamínů ( pozn. pro 2 dávky denně ) je One Stop XTREME naprostým unikátem mezi formulemi all-in-one.

Monomethionin zinku, citronan hořečnatý a Avena Sativa

Současná legislativní opatření EU nám neumožňují popisovat výhody této kombinace, nicméně vlastní zkušenost Vám dá jednoznačnou odpověď..

Obsahuje stabilní probiotické kultury a trávící enzymy

Probiotické kultury LactoSpore® a komplex enzymů Digezyme® napomáhá při trávení a vstřebávání živin. Další složkou je BioPerine® , který zvyšuje využitelnost jednotlivých ergogenů.

REFLEX NUTRITION Vás bude plně podporovat po celou dobu Vaší cesty

Pokud chcete využít maximálně potenciál One Stop XTREME, je důležité se ujistit, že Vaše tréninkové návyky jsou nastaveny správně. Níže je uvedeno několik kroků, které je třeba dodržovat. V případě potřeby můžete také kontaktovat náš tým odborných poradců.

Krok 1:

Cvičte 3-4 x týdně a to s volnými zátěžemi ( jednoruční a nakládací činky ), zařaďte také „doplňkově“ kardiovaskulární trénink. Při posilování se zaměřte na tzv. „dvoukloubové cviky“, tedy bench press, dřepy s činkou, mrtvé tahy a přítahy činky v předklonu. Tyto čtyři cviky nejvíce stimulují proteosyntézu, tedy tvorbu svalové hmoty.

Krok 2:

Jezte 6 jídel bohatých na bílkoviny denně. Doporučujeme příjem 2g bílkovin na každý kilogram Vaší tělesné hmotnosti, např. je li Vaše hmotnost 75 kg, potřebujete přijmout 150g bílkovin denně. Ujistěte se, že každé jídlo obsahuje zdravé formy sacharidů a tuků. Nejjednodušší cestou jak toto vše zvládnout je přijímat tři kompletní porce jídel denně ( snídaně, oběd, večeře ), doplněné o další tři proteinové porce v rámci doplňků stravy, jako jsou proteinové nápoje, tyčinky atd.( dopolední svačina, odpolední svačina, druhá večeře ).

Krok 3:

Připravte své tělo a mysl na každý trénink. Kromě koncentrace a vizualizace celého tréninku, doporučujeme zařadit před-tréninkové suplementy, které Vám umožní dostat z Vašeho tréninku maximum.

Krok 4:

Využívejte vždy v nejvyšší možné míře „tzv. ZLATÉHO ČASOVÉHO OKNA“, což je časový interval bezprostředně po tréninku, kdy je Vaše tělo energeticky vyčerpáno a co je hlavní – OTEVŘENO pro nadstandardní příjem důležitých aminokyselin, bílkovin, sacharidů a dalších živin. Berte jednu dávku One Stop XTREME bezprostředně po ukončení tréninku, aby jste si byli jistí, že Vaše tělo dostává vše co potřebuje.

Krok 5:

Zkontrolujte si, zda Vaše tělo dostává denně dostatečné množství všech důležitých vitamínů, minerálů a zdravých tuků ( základ suplementační pyramidy ). One Stop XTREME Vám poskytuje plné denní dávky vitamínů a minerálů. Pro příjem zdravých tuků doporučujeme konzumovat ryby 2-3x týdně, nebo doplňky stravy s obsahem nenasycených mastných kyselin jako je např. Omega 3, Krill Oil atd.


Balení: 2,03 kg


Doporučené dávkování:

Dávkování HARDCORE: rozmixujte 145g přípravku (cca 4 a půl 60ml odměrky) ve 400 ml vody. Doporučujeme použit šejkr. Denní dávka: berte první dávku dopoledne mezi snídaní a obědem, další druhou dávku po ukončení tréninku, nebo odpoledne mezi obědem a večeří (netréninkové dny).

Dávkování FITNESS: rozmixujte cca 70g přípravku (cca 2 odměrky) ve 400 ml vody. Doporučujeme použit šejkr. Denní dávka: berte první dávku dopoledne mezi snídaní a obědem, další druhou dávku po ukončení tréninku, nebo odpoledne mezi obědem a večeří (netréninkové dny).

Doporučená kombinace s Creapure® Uptake System: Berte jednu dávku Creapure® Uptake System (28 g - dvě odměrky + 500ml vody ) ráno na lačno před snídaní. One Stop XTREME dávkujte po ukončení tréninku, nebo mezi obědem a večeří (netréninkové dny).

Příklad dvouměsíční HARDCORE kůry v kombinaci s ostatními produkty: Využijte princip tzv. zesilujícího potenciálu, první měsíc berte základní verzi One Stop, nebo Creapure® Uptake System. Druhý měsíc nasaďte v plných dávkách One Stop XTREME. Třetí měsíc pak můžete nasadit sofistikovanou kombinaci Performance Matrix a Growth Matrix.

Upozornění: Dodržujte doporučený postup dávkování! Nevhodné pro děti, mladistvé do 16 let, těhotné a kojící ženy. Ukládejte mimo dosah dětí. Nepřekračujte doporučenou denní dávku. Nenahrazuje pestrou stravu. Skladujte v suchu a chladu, mimo dosah slunečních paprsků. Obsahuje lepek, může obsahovat stopy vajec. Po otevření a použití vždy pevně zašroubujte víčko a spotřebujte do 3 měsíců nebo do data spotřeby, pokud je dřívější. Balení obsahuje odměrku.

 

Pre -Workout

Reflex Pre-Workout je speciálně sestavený pro všechny, kdo využijí špičkové vlastnosti prémiového před-tréninkového doplňku. Obsahuje výrazné dávky těch nejdůležitějších složek zaměřených na podpoření výkonu, které svým účinkem i kvalitou odpovídají vysokým standardům značky Reflex Nutrition.

Pre Workout je vhodný pro muže i ženy, užívat jej mohou i vegetariáni. Obsah a poměr jednotlivých složek je vyvážen tak, aby poskytl co nejvýraznější a nejdéle trvající účinek – každá dávka obsahuje 3.000mg citrulin malátu, 1.600mg beta-alaninu, 125mg kofeinu, vitamíny B6, B12 a hořčík.

O účíncích citrulin malátu se více dočtete na eFIA.cz. Účinky ostatních látek jsou velmi dobře známé, mnohokrát prokázaný je i fakt, že se navzájem doplňují a posilují.


Balení: 300 g

Dávkování: Smíchejte 10 g přibližně 3 zarovnané 5 ml odměrky s 250 ml vody do úplného rozpuštění prášku. Vypijte 30 minut před tréninkem. 

Upozornění: Nepřekračujte doporučenou denní dávku. Ukládejte mimo dosah dětí. Nenahrazuje pestrou stravu a zdravý životní styl. Balení obsahuje odměrku. Skladujte na suchém a chladném místě, mimo dosah slunečního záření. Po otevření a použití vždy pevně zašroubujte víčko a spotřebujte do 3 měsíců nebo do data spotřeby, pokud je dřívější. Může obsahovat stopy mléka, vajec a produktů obsahujících lepek nebo sójový lecitin.

 

Výživové údaje pro příchuť ovocný mix (fruit punch), meloun (watermelon) :
 

 Počet dávek 30 x 10 g

 100 g (% DDD*)  10 g (% DDD*)
 Hořčík  567 mg (151 %)  57 mg (15 %)
 Vitamín B 6  7 mg (500 %)  0,7 mg (50 %)
 Vitamín B 12  63 μg (2520 %)  6,3 μg (252 %)

*% DDD – doporučené denní dávky


Složení v 10 g pro příchuť ovocný mix (fruit punch), meloun (watermelon) : maltodextrin, citrulin malát (3 g), beta-alanin (1,6 g), aroma, bisglycinát hořečnatý, kofein (125 mg), barvivo betanin, protispékavé látky (křemičitan vápenatý, oxid křemičitý), sladidlo sukralóza, barvivo (betakaroten – pouze u příchutě fruit punch, anthokyany – pouze u příchutě watermelon), pyridoxin-hydrochlorid, methylkobalamin.



Potravina určená pro zvláštní výživu, vhodná pro sportovce.

Doporučené použití

Balení: 2,03kg
Dávkování: Dávkování HARDCORE: rozmixujte 145g přípravku (cca 4 a půl 60ml odměrky) ve 400 ml vody. Doporučujeme použit šejkr. Denní dávka: berte první dávku dopoledne mezi snídaní a obědem, další druhou dávku po ukončení tréninku, nebo odpoledne mezi obědem a večeří (netréninkové dny).

Nutriční informace

Výživové údaje pro příchuť čokoláda (chocolate), jahoda (strawberry), vanilka (vanilla):

 Počet dávek v balení: 14 x 145 g 100 g % RHP** 145 g % RHP**
Energetická hodnota 1567kJ/370kcal  19 2279kJ/538kcal  27
Tuky 2,2g  3 3,2g  4,5
Z toho nasycené mastné kyseliny 0,9g  4,5 1,3g  6,5
Z toho mononenasycené mastné kyseliny 0,7g   1g  
Z toho polynenasycené mastné kyseliny 0,5g   0,75g  
Sacharidy 48g  18 70g  27
Z toho cukry 1,6g  1,8 2,3g  2,5
Vláknina 2,9g   4g  
Bílkoviny 38g  76 55g  110
Sůl 0,65g  11 0,95g  16
Další složky        
Vitamín A 276μg  35 400μg  50
Vitamín D3 5,2μg  104 7,5μg  150
Vitamín E 5,2mg  43 7,5mg  62,5
Vitamín C 69mg  86 100mg  125
Thiamin 1,1mg  100 1,6mg  145,5
Riboflavin 1,1mg  79 1,6mg  114,5
Niacin 6mg  38 9mg  56,5
Vitamín B6 1,1mg  79 1,6mg  114,5
Kyselina listová 69μg  35 100μg  50
Vitamín B12 0,6μg  34 1,25μg  50
Biotin 55μg 110 80μg 160
Kyselina Pantothenová 2mg 33 3mg 50
Hořčík 104mg 28 150mg 40
Železo 5,4mg 39 8mg 57
Zinek 5,2mg 52 7,5mg  75
Měď 0,6mg 55 0,8mg 80,5
Selen 19μg 35 27,5μg 50
Chrom 35μg 88 51μg 127,5
         
BCAA     10 320mg  
Kreatin Creapure®     5 000mg  
L-Leucin (volná forma)     3 000mg  
Betanin bezvodý     2 600mg  
Beta Alanin     1 800mg  
L-Taurin     1 500mg  
komplex enzymů Digezyme®     145mg  
Cholin     100mg  
Piperine Bioperine®     5mg  
Bifidobacterium bifidum     363 x 106 KTJ***  
Lactobacillus acidophilus     363 x 106 KTJ***  
Lactobacillus Rhamnosus     363 x 106 KTJ***  

*1 porce odpovídá přibližně 70 g, denní dávka dopovídá přibližně 145 g. Balení obsahuje 29 porcí.
**% RHP - referenční hodnoty příjmu u průměrné dospělé osoby (8400 kJ / 2000 kcal).
***Kolonie tvořící jednotky obsažené v okamžiku výroby.
Pozn.: Originální britská „hardcore“ verze doporučuje hraniční denní dávku = 290 g (2 x 145 g denně).



Složení pro příchuť čokoláda (chocolate), jahoda (strawberry), vanilka (vanilla): bílkovinná směs 42% (z toho syrovátkový proteinový koncentrát 71%, nativní mléčná bílkovina 29% (z toho 80% micelární kasein, 20% nativní syrovátková bílkovina)), sacharidová směs 20% (z toho ovesná mouka 50%, ječná mouka 50%), maltodextrin, glutaminové peptidy (pšenice), kakaový prášek (pouze příchuť chocolate), kreatin monohydrát (Creapure®), L-leucin, betain bezvodý, aromata, beta alanin, L-Taurin, bisglycinát hořečnatý, zahušťovadlo sodná sůl karboxymethylcelulosy, L-cholin bitartrát, barvivo betanin (pouze příchuť strawberry) komplex enzymů Digezyme®, sladidlo sukralóza, kyselina askorbová, barvivo beta karoten (pouze příchuť vanilla), sladidlo steviol-glykosidy, bisglycinát zinečnatý, tokotrienoly (DeltaGold®), bisglycinát železnatý, směs bakterií mléčného kvašení LAB2PRO® (Bifidobacterium bifidum, Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus Rhamnosus), nikotinamid, bisglycinát měďnatý, barvivo anthokyany (pouze příchuť strawberry), selenomethionin (Selenium SeLECT®), piperin extrakt (Bioperine®), retinyl acetát, D-pantothenát vápenatý, cholekalciferol, pyridoxin hydrochlorid, thiamin hydrochlorid, riboflavin, pikolinát chromitý, kyselina listová, D-biotin, methylkobalamin. 

 

 

 

Dotazy a komentáře

Váš dotaz, komentář





Komentáře ke zboží

Pavel: One Stop XTREME - zkušenost 28.03.2015 17:03
U One Stop XTREME jsem začal pociťovat zlepšení cca po 2 týdnech. Počátek byl takový vlažný, ale nakonec byl účinek viditelný jak na síle, tak na hmotnosti. + cca 3,5 kg. A to se nestravuji zcela ideálně pokud jde o množství přijatých živin. Navíc jsem vegetarián.

Regenerace byla výborná. Hrudník jsem mohl cvičit prakticky obden kdybych chtěl. Byl zcela zregenerovaný. Po vysazení se hmotnost překvapivě udržela (mimochodem kreatin navíc jsem nepoužíval).

Teď jsem měsíc bral podruhé Royal Mass (po prvním balení hmotnost cca + 4 kg, ale v kombinaci s cell tech/muscle tech, se kterým mám vynikající zkušenost), ale podruhé, bez cell techu prakticky žádný nárůst. Ale musím přiznat, že na tom má velký podíl i to, že cvičení posilovnu z nedostatku času dost zanedbávám.

Abych to zkrátil - pokud vám nic nezabírá, One Stop XTREME (ale i cell tech) 100% stojí za vyzkoušení. Když to zabralo mě, musí to zabrat snad už každému. Půjdu do něj znovu. reagovat

Pavel: One Stop Extreme vs Recon + Combat Powder MP 16.11.2014 14:11
Dobrý den, cvičím 4x týdně. Jde me o kvalitní hmotu. Co bude lepší(efektivnější) brát?
1. 2x denně OSX (v průběhu dne a po tréninku), nebo
2. Recon + 5g Creatinu po tréninku a samotný Combat vše od Muscle Pharm v průběhu dne?
Jde mě o regeneraci a kvalitní hmotu. Stravu se snažím držet.
Děkuji reagovat

TheCory: Re:One Stop Extreme vs Recon Combat Powder MP
Přeji dobrý den. Vliv to bude mít velice podobný, řekl bych, že nerozeznatelný. Pokud je strava ok, dostatek spánku, tak obě volby jsou dobré. Pokud je důraz na nárůst hmoty, zvolil bych OSX, pokud na regeneraci, je to na vás.
PS: Combat powder s příchutí berries je lahoda...

Buchta: dotaz 05.09.2014 13:09
Dobrá den ,chtel bych se zeptat pokud v tom jou bcca a kreatin tak uz bcca pred a po cviceni davkovat nemusim a staci mi pouze tenhle doplnek nebo muzu zaradit + k tomu? ...a pokud sem v nasycovaci fazi creatinu jak davkovat kreatin + OSX? dekuji za odpoved reagovat

Goldfitness: Re:dotaz
Dobrý den, s odpovědí Cory naprosto souhlasím a zároveň děkuji za tuto reakci! Přeji krásný den
TheCory: Re:dotaz
Ahoj i tobě. OSX je asi špička v tom, co si na objem můžeš koupit. Co se týká BCAA, těch není nikdy dost, ale vzhledem k jejich ceně postačí, když si pohlídáš příjem bílkovin ve stravě. S kreatinem to je tak, že při nasycovací fázi to chce aspoň 3x5 gramů (můžeš si dát třeba i 10 gramů najednou, ale to už je pro zažívání docela nápor). Poté už stačí 2x5 gramů denně, zpravidla před a po tréninku.Jelikož je kreatin z těch levnějších doplňků, tak ten si klidně přikup. Ale, jak už jsem psal, hlavně si hlídej ty bílkoviny...

Robert: One Stop vs. Instant Mass Native 20.08.2014 17:08
Přeji dobrý den. Mohu se zeptat, jestli vidíte zásadní rozdíl v nabírání svalové hmoty a zvyšování síly při užívání OSX v porovnání s Instant Mass NATIVE (oba od Reflexu). Jsou mi jasné rozdíly ve složení a látky jež OSX obsahuje navíc. Spíše mi šlo o kvalifikovaný odhad, jestli při stejně tvrdém tréningu a správné vyvážené stravě bude účinek OSX signifinaktně lepší či nikoli (OSX jsem měl již 2x byl jsem s ním spokojen). Děkuji za odpověď. reagovat

Goldfitness: Re:One Stop vs. Instant Mass Native
Dobrý den, máte pravdu v tom, že oba suplementy jsou postaveny na velice podobném základu. Vzhledem k přítomnosti kreatinu bych One Stop Xtreme dávkoval omezenější dobu, tím mám na mysli např. dvě po sobě jdoucí balení, následně bych zůstal na Instant Massu. V každém případě je ale One Stop XTREME pro enormní nárůst objemu a svalové hmoty určitě vhodnější. Mějte pěkný den

Matěj: ONE STOP EXTREME 21.07.2014 10:07
Dobrý den,

po jak dlouhé době užívání je vhodné ONE STOP EXTREME vynechat. Užívám tento přípravek 2 měsíce a začínám pociťovat velmi dobré změny co se síly týká a proto mě zajímá jestli je nutné po čase přestat přípravek užívat nebo ho můžu bez přestávky užívat dále. V případě, že doporučujete pauzu tak je to z důvodu zdravotního nebo sportovního?

Děkuji reagovat

Goldfitness: Re:ONE STOP EXTREME
Dobrý den, u One Stop Xtreme se pauza doporučuje především z důvodu přítomnosti kreatinu, zvláště pak, pokud ještě kreatin zvlášť k One Stopu doplňujete, jiné omezení bych neviděl. Na druhou stranu, po třech měsících bych pauzu v One Stopu udělal též, tak, jak píše Zobi, pokud chcete podobný suplement užívat dál, na měsíc bych "přesedlal" na Instant Mass PRO, který je základem velice podobný, po měsíci se můžete opět vrátit k One Stopu. Mějte pěkný den
Zobi: Re:ONE STOP EXTREME
Dobrý den,

Po 3 měsících je vhodné přestat užívat ONE STOP EXTREME, kvůli obsahu Beta - Alaninu, u něhož se říká, že by se po 3 měsících měl přestat užívat (na měsíc cca). Toť co já vim.

David: Spalovač 14.07.2014 20:07
Zdravím chtěl bych se zeptat, jestli má cenu k one stop extreme, brát spalovač od Arnolda ? Díky za odpověď.. reagovat

Goldfitness: Re:Spalovač
Dobrý den, určitě tuto kombinaci nedoporučuji, One Stop patří do kategorie doplňků pro zvýšení svalového objemu a tělesné hmotnosti, kombinace se spalovačem bych přirovnal ke kombinaci stimulantu a prášků na spaní, jednoduše řečeno tyto dva suplementy jdou proti sobě. Přeji hezký den

marty: ONE STOP EXTREME 25.04.2014 22:04
Děkuji za rychlou reakci, vyzkouším. Poprosil by jsem ještě o Váš názor, zda při polovičních dávkách je vhodné v posilovací dny ranní dávku vynechat a dát jednu plnou po tréninku nebo zustat u dvou polovičních. reagovat

Goldfitness: Re:ONE STOP EXTREME
Dobrý den, záleží na tom, co je účelem této suplementace, pokud chcete enormně nabírat hmotu, tak bych doporučoval více dávek během dne, pokud Vám jde o doplnění energetických ztrát po ukončení tréninku, tak dávkujte pouze po ukončení tréninku, v každém případě je lepší více denních dávek, než-li jednu velkou. Mějte pěkný den

marty: ONE STOP EXTREME 24.04.2014 22:04
Dobrý den, uvažuji o koupi tohoto suplementu. Od nového roku jsem úpravou jídelníčku zhodil 20 kg a chtěl by jsem nabrat trochu svalové hmoty a vyformovat postavu bez toho, aby jsem zároveň radikálně přibíral tuk, kterého jsem se zbavil. Mám 82kg, do takových 87kg si chci držet váhu. Je tento protein vhodný pro tento účel, samozřejmě v kombinaci s poctivým tréninkem /4x do týdne posilovna + 2x kardio/a vyváženou pevnou stravou? Má smysl na tomto produktu "fungovat" při polovičních /Fitness/ dávkách nebo je lepší se porozhlédnout po jiném suplementu? reagovat

Goldfitness: Re:ONE STOP EXTREME
Dobrý den, osobně si myslím, že za zkoušku to stojí. One Stop XTREME bych neřadil mezi proteiny, jedná se o komplexní směs veškerých látek, kde jsou v dostatečném množství zastoupeny jak aminokyseliny, tak ale i kreatin a další látky. Většina těchto směsí tzv. All in one směsí, obsahuje veškeré možné látky v nedostatečných dávkách, One Stop má zastoupení těchto látek dostatečné, takže pokud chcete suplement, který Vám nahradí kvalitní bílkovinu, sacharid, kreatin, aminokyseliny BCAA apod., je One Stop vhodnou volbou a to i ve fitness dávkách. Mějte pěkný den

Drdis: Crossfit 19.03.2014 21:03
Dobrý den, co si myslíte o dávkování OSX+ BCAA...při hardcore tréninkách crossfitu?? Nebo spíše jenom čistý protein? Popřípadě jiný doplněk stravy? Strava zvládnutá...díky za názory reagovat

Goldfitness: Re:Crossfit
Dobrý den, pokud není cílem změna Vaší tělesné hmotnosti, tak je One Stop XTREME a aminokyseliny BCAA vhodnou volbou. Doporučuji One Stop dávkovat po ukončení tréninku, což bych osobně viděl, jako stěžejní dávku, další případné dávky bych nechal na Vašem uvážení. Aminokyseliny BCAA užívejte cca 20 minut před tréninkem a další např, dvě dávky kdykoliv během dne. Po ukončení tréninku stačí pouze One Stop, který má aminokyseliny BCAA zastoupené v dostatečném množství, v každém případě je tato kombinace do Crossfitu vhodná. Mějte pěkný den

kejsi: davkovani 13.01.2014 17:01
zdravim mohu one stop xtream micht z Royal mass a kreatinem dohromady podle davkovani přiklad 3 dene po 100g plus kratn standartne ? reagovat

Goldfitness: Re:davkovani
Dobrý den, One Stop XTREME patří mezi tzv. "All in One" směsi, tedy vše v jednom. Pokládám tedy za zbytečné do One Stopu míchat ještě Royal Mass. Pokud patříte k váhovým kategoriím nad 100kg, tak bych doporučil navýšit množství kreatinu resp. přisypat do One Stopu kreatin. Pokud chcete větší efekt, zvyšte dávku One Stopu, "nastavování" One Stopu Royalem bych nepovažoval za vhodné, změníte poměry myslím už tak dobře vyváženého suplementu. Přeji hezký den

Drdis: OSX + HMB + Beta-Ecdysterone 29.12.2013 19:12
Ahoj, OSX už jsme měl 2 balení a opravdu je to výborný doplněk(plné dávky)!! Po novém roce se do toho chci opřít a tak přemýšlím co k němu vyzkoušet! Co říkáte na výše uvedenou kombinaci? Nebo spíše NITRIX + Tribulus?? Jde mi o nabrání co nejvíce čisté svalové hmoty! 26 let...85kg..cvičím 3-4 roky! Strava je Základ to už jsem POCHOPIL....díky za reakce! reagovat

Goldfitness: Re:OSX HMB Beta-Ecdysterone
Dobrý den, One Stop Xtreme se skutečně velmi osvědčil a je to velmi oblíbený suplement. Do objemové fáze bych ho jako základ vřele doporučil, k němu doplnil HMB případně Vámi zmíněný Nitrix (např. místo Ecdysterone). Pokud byste chtěl zařadit další doplněk, tak vzhledem k Vaší hmotnosti bych minimálně do sytící fáze zařadil kreatin monohydrát a do každé dávky One Stopu bych přisypal cca 5g, jinak se jedná o velice slušnou a efektivní kombinaci. Děkujeme za přízeň a přeji hezký den

Honza: Uživatelská recenze 02.11.2013 13:11
Nejdříve bych chtěl něco říct k chuti(banofee) první koktejl jsem skoro vyblil jak to bylo chuťově odporný - nic tak nechutnýho jsem doposud nepil, takhle to ale nezůstalo a teď mi to nemožně chutná

1. ovesnou kaši - kupuji od emca (jabko skořice, jahoda, čokoláda...) dosypávám obyčejnýma vločkama + omega 3, vit C, zinek (občas k tomu i protejn)
2. OSX
3. sáček rýže, cca 250g masa, paprika, rajče, okurek (nebo jiná zelenina) + multivitamín
4. OSX
5. to samo co na oběd bez multivitamínu
6. tvaroh (dávám bez cukru a bez jakýchkoli sladidel, hodím do šejku zaliju vodou a vypiju)
7. 5 celých vajec nebo night protein + zinek, omega 3

Maso dělat bez oleje jen na teflonové pánvi - někdy kořením někdy ne
rýži dávám natural, nesolím
dochucovadlo: kečup

tréning jedu tenhle s malými uprávami: http://kulturistika.ronnie.cz/c-14591-alternativni-zpusoby-treninku-nejen-pro-vytizene-studenty.html

Za sebe můžu říct, že OSX opravdu funguje. Samozřejmě to je jen doplněk tak nemůžete čekat zázraky.
Ve fitku se mě teď pořád ptají co žeru, že snad bobtnám
Teďka plánuji vyzkoušet growth matrix a pak nejspíš zase nasadím OSX(zase fitness dávky) reagovat

franta: Re:Uživatelská recenze
ta chut je uplne v pohode, je to nej protein co sem kdy mel, nechapu lidi co tady furt brecej ze jim neco nechutna.

Luky: Dotaz na Petra 01.10.2013 19:10
Ahoj Petře, čtu si příspěvky - hodnocení lidí na doplňky a nemohl jsem si nevšimnout, že co se týká výrobku Reflex N.,tak snad u každého doplňku (Growth Matrix, Instant Whey, One stop extreme) píšeš, kdy a co bereš, ale když se nad tím zamyslím, tak to nechápu, nedává to smysl. Dvakrát denně bereš One stop extrem, dvakrát Instant whey a hlavě se Ti překrývají časy. Jak třeba bereš One Stop Extreme? Děkuji reagovat

Goldfitness: Re:Dotaz na Petra
Petrovi velké díky za cené rady a zkušenosti!!
Petr: Re:Dotaz na Petra
Ahoj Luky,
ono se ta suplementace v čase mění, ale v současné době jsem jen u OSXU. Prostě nejlépe mi zabírá tento suplement. Zkoušel jsem všechno možný, i si mixovat vločky s proteinem, nikdy to nebylo dobrý jako tohle. Domnívám se, že jsem se nemohl posunout dál, protože jsem používal leta gainery s jednoduchýma cukrama (jen po tréninku) a vykoledoval jsem si inzulínovou rezistenci. Neměl jsem žádné zdravotní problémy, ale cítil jsem se unavený, tak nějak bez energie. Přestože jsem měl v krvi po cvičení dostatek aminokyselin a cukru, nebyl jsem schopnej dostat živiny tam kam potřebuju. Prostě OSX je pro mě doslova dar z nebe. prostě teď jsem jen na rýži, mase a OSXu a takhle mi to funguje nejlíp. Zkoušel jsem i různé druhy sacharidů, ale rýže mi funguje nejlíp. Po vyzkoušení tohoto produktu již samotné proteiny nepoužívám, Instant mass už taky ne, to je vlastně náhrada jídla spíš. Můžeš ho používat jak je napsáno výše v pokynech od výrobce, nebo jak ti to bude líp vyhovovat. Já ho dávám ráno, protože nechci začínat masem a rýží. Když ho dávám dvakrát, tak to jsem psal níže, když jednou, tak hned ráno zacvičím, vypiju OSX a přes den mám už jen třikrát rýži s masem. teda 300 gramů celozrnné rýže a 600 gramů masa + jeden, nebo dva tyto koktejly denně. samořejmě mám i vyzkoušený pět jídel bez suplementů a všechno možný, ale takhle mi to funguje nejlíp prostě. každopádně to není žádnej zázračnej suplement, ale v kombinaci s kvalitním jídlem udělá službu jako žádnej jinej. Pokud nebudu mít zajištěný maso a rýži na každý den, pak nepomůže stejně nic, protože tělo potřebuje kvalitní pevný jídlo a pokud máte velkou fyzickou zátěž, musíte to kombinovat ještě s tekutou výživou. v podstatě je možný ho používat jen po tréninku, nebo jednou či dvakrát denně jak to dělám já. momentápně ho užívám jednou ráno ihned po tréninku. Nepotřebujete nikam chodit do fitka. Stačí mít velkou činku, stojany, lavici a naučit se základní cviky. Trénink zabere pár minut, kdo cvičí hodně dlouho a ještě těžký objemový cviky, myslím, že mu v krvi koluje i něco jiného než kvalitní strava. V podstatě tři zahřívací série + tři pracovní například u dřepů dají každýmu tolik zabrat, že má co dělat to tím koktejlem a třema jídlama uregenerovat. jsme všicnhi omezení našim trávicím traktem a proto se naprosto vylučuje dlouhý trénink, protože víc jíst neznamená víc vstřebat. teda myslet si, že budu víc cvičit a víc jíst, že to bude lepší, neplatí, protože se naopak musí cvičit jen tolik, kolik je potřeba a jíst jen tolik, co tělo vstřebá. hodně zdaru. není to na měsíce, ale na roky, radši cvičit celý život s rozumem a krátce, než bláznit a trávit dlouhé hodiny ve fitku a myslet si, že něco rychle naskočí a pak se na to vykašlat. člověk nemůže jít proti přírodě a házet do sebe kvanta jídla, který jeho tělo nikdy nevyužije. Proto je potřeba hlavně víc přemýšlet, míň a velmi technicky cvičit a "dokonale" jíst. bez kvalitního jídelníčku se nemá cenu vůbec zabývat ani cvičením a ani suplementy. teda nemastné a co nejméně slané maso a nesolená celozrnná rýže. dobrou chuť:-))

Honza: Vhodná kombinace 28.09.2013 21:09
Zdravím je vhodné zkombinovat s tribulus terrenis 90%saponinu, dále s CEE(do 20ti dnů doberu) teďka dobírám HMB od Nutrendu, můj cíl je co nejvíce čisté svalové hmoty s úplným minimem tuků, jídelníček si myslím, že mám zvládnutý + do toho mám multivitamín, omegu 3, zinek, C, jezdím full body 3x týdně, ale v každém tréningu upřednostním 1 velkou svalovou partii v netréningovce: běh/rotoped reagovat

Honza: Re:Vhodná kombinace
Děkuji za Vaši reakci, OSX mi má dle sms dojít zítra, tak příští týden začnu dávkovat. Menší účinnost jsem osobně taky zpozoroval, při užívání Kre-alkalynu od Nutrendu jsem byl větší a po týdnu užívání se mě někdo ptal, jestli něco beru. Teď otázka zda to zkusit dobrat nebo vyhodit - což mi přijde škoda, nějaké nežádoucí účinky na sobě nijak nepozoruji, akorát člověk má pořád žízeň
Goldfitness: Re:Vhodná kombinace
Dobrý den, ano tato kombinace vhodná je. Pokud máte, jak sám píšete zvládnutý jídelníček, tak suplementace One Stopem, Tribulusem a HMB je vhodná kombinace. Co se týká kreatinu, osobně bych doporučil spíše sáhnout po klasickým kreatin monohydrátu a např. kreatin do One Stopu dosypávat pro navýšení množství. CEE neboli kreatin ethyl ester podle nejnovějších studií moc nefunguje viz. náš článek Proč nefunguje kreatin ethyl ester, takže proto bych se přikláněl k této klasické formě kreatinu. Pokud byste měl jakýkoliv další dotaz, tak nás neváhejte kontaktovat...
Mějte pěkný den

Petanek: dotaz 25.09.2013 23:09
Zdravim Panove,chtel bych se zeptat.Je nejaky rozdil v produktu Reflex One Stop Extreme(cerveny napis extreme) a druhy prudukt Reflex One Stop Extreme(muscle strength).diky moc Petanek reagovat

Goldfitness: Re:dotaz
Dobrý den, co se týká hlavního rozdílu mezi těmito dvěma One Stopy, tak původní One Stop EXTREME s červeným nápisem neobsahoval nativní formu bílkovin, jeho nástupce, který je v nabídce nyní (viz. obrázek v detailu zboží) obsahuje kromě dalších drobnějších změn (vyšší podíly hlavních účinných látek typu kreatinu, BCAA a dalších aminokyselin) hlavně nativní formu bílkovin, což je forma bílkoviny, která je zpracovávána do 8° Celsia. To znamená, že denaturace bílkovin je nulová a výsledná bílkovina není znehodnocena. Touto proměnou prošly cca před rokem veškeré suplementy od Reflexu s obsahem bílkovin. Pokud je mi známo, tak doposud žádný z výrobců tuto formu bílkoviny pro svoji vysokou cenu nepoužívá.
Přeji hezký den

Petr: Já tě nechtěl přesvědčit 13.09.2013 17:09
Zdravím, napíšu ti jak to dělám já. Vždy si dávám plné dávky a mimo OSX už žádné jiné suplementy nepoužívám, není to potřeba. Jednu plnou dávku si dám ihned po probuzení, pěkně v klidu to vypiju, nejsem schopnej po ránu jíst větší porci pevného jídla. Pak už mám nachystaný maso s rýží, který si dám za cca 3 hodiny. Není potřeba nikam spěchat, koktejl je velmi bohatý a plný živin, musíš ho nechat zpracovat a využít. Minimálně dvě hodiny po koktejlu nic nepiju, hydratovanej jsi dost a je potřeba nechat žaludek pracovat. Pak už jen pevný jídla. Po pevném jídle cvičím až za tři hodiny, to se akorát tak dostane jídlo do střev a tam se bude ještě hodně dlouho zpracovávat.Pak trénink, ihned po něm OSX a dál není vůbec kam spěchat. Ještě se bude dlouho vstřebávat pevná strava z předtréninku a po něm to zaliješ OSXem, takže pak bych jedl zase až za 2,5, nebo i ty tři hodky zase klasicky 200 gramů libového masa s celozrnnou rýží. Jinak bych už bílkoviny z mléka nepoužíval a vše už čerpal jen z masa. Teda žádné tvarohy, nic. Jen maso a lososa. Jinak si kup průhlednej velkej shaker od Reflexu a nesnaž se to míchat lžící. Já si na digitální váze navážím 145 gramů, doliju vodu až po okraj, shaker otočím a klepu na spodní část až prášek spadne do vody a pozvolna rozmíchám. Spousta lidí nadává, že to je problém, ale jde to nádherně. Rozhodně to nemíchej lžící. A nechápu, jak někdo může používat shaker, kde nevidí jak se to míchá, z toho bych byl nervozní. Taky jedu v čokoládě. Řeknu ti to tak, za tohle si rád zaplatím, protože tohle je pro tělo balzám, to prostě uvidíš. Jinak kdyby mi před barák dovezli kamion obyčejných gainerů, kde je jen cukr a minimu ještě nekvalitních bílkovin, tak to nechci, to říkám vážně. Ani zadarmo. Tam jde jen o peníze. Tady jde o kvalitu, živou bílkovinu a ty nejlepší sacharidy. Tohle mi sedí neskutečně. Tady opravdu trefíš hned do černého a nemusíš utrácet roky za nesmysly jak jsem to dělal třeba já, protože tento produkt na trhu dlouho není. Za tohle ručím. Teda OSX dávám ihned ráno a ihned po tréniku, nebo ráno a mezi obědem a večeří když necvičím. Ahoj reagovat

Petr: Dotatek 12.09.2013 08:09
Jen jsem chtěl všem sdělit, že s tímhle produktem budete opravdu nabírat kvalitní svalovou hmotu a mít super regeneraci. Rozdíl mezi tímto a levnými gainery je v tom, že drtivá většina nabrané váhy z OSX je čistá svalová (pouze minimum tuku) hmota narozdíl od jednoduchých sacharidů, kde jde váha rychleji nahoru, ale drtivá většina je tuk a to je opravdu dost nešťasný způsob investice. Pokud máte stravu na 100% jak jsem psal dole, tak 90 % nabyté váhy budou svaly. Pokud máte levné gainery, je tuk minimálně 80% narůstu váhy. To už se nebavím o směšně malých dávkách bílkovin na porci. Prostě po ránu a po tréninku to tam musíte poslat naplno. Jinak v běžných jídlech bych se držel hranice 40 gramů bílkovin, tedy cca 200 gramů libového masa. Cvičte třikrát týdně nebo jeden den trénink a další hned volno pouze základní cviky a uvidíde. Dřepů dělejte nejméně dvacet, přítahů nejméně 15 a benchpress tak dvanáct až patnáct dobrou technikou. Rozhodně není potřeba něco riskovat a špatně cvičit. Zejména dřepy a přítahy jsou ošemetné pokud je člověk nemá zažité,takže se naučte dělat víc opakování. Opravdu to cvičení základních cviků je velmi, velmi náročné a tady bych stravu nepodceňoval. Protože živiny, které se vám uskladní v tuku budou chybět v té aktivní části a u těch cviků to velmi tvrdě poznáte. S jednoduchýma cukrama a nekvalitním jídlem je to stejný, jako byste chtěli udržovat oheň benzínem, prostě to nejde. Je tam moc energie, ihned to vyhoří a je konec (NEFUNGUJE TO). Vy potřebujete mít v ohništi přece kvalitní palivo, které se pomalu rozhoří a dává dlouhé hodiny energii. A ta megadávka těch njlepších bílkovin z OSX vám zajistí dokonalou regeneraci a mnohem, mnohem lepší následné využití pevné stravy. Ale ne vše od Reflexu mi fungovalo, třeba předchůdce jednoduchý One stop mi nešel vůbec. Jestli to bylo tím, že druhou složkou byl bílek a míň sacharudů, nevím, ale nebylo to pro mě. Ale za OSX dám ruku do ohně že funguje a zatraceně se vyplatí do něj investovat. Při použití pouze proteinů (jedno jestli izolát, hydrolyzát či koncentrát) pouze horko těžko udržujete stávající hmotu a trénink jde rapidně dolů. Takže pro pokrok musíte mít všechny potřebné živiny v jednom produktu a tady jsou. Nikdy mi nic nefungvalo jako tohle. Tady poznáte zač je toho REFLEX :-), ale jiný výrobky jen proto, že jsou od reflexu nebudu obhajovat, když mi nefungovaly, nebo třeba nadýmaly (peptide fusion). Ale tohle je jiné kafe. reagovat

petr 2: Re:Dotatek
tobě by měly dávat 1 osx měsíčně za promo:) ale já to beru, přesvědčil si mě, za chvíli mám doma 2 balení čokolády..ale chci se zeptat, když ho dám ráno, za jak dlouho můžu dát pevný jídlo?? To samý po tréninku...hodka, 2 ?? díky a zdar!

Petr: Nevím 11.09.2013 22:09
Já osobně gainery, kde jsou jednoduché sacharidy již nepoužívám. Já prostě potřebuji megadávku bílkovin a sacharidů s nízkým glykemickým indexem a vitamíny. Pro lidi, kteří jsou absolutně bez tuku bych to po tréninku asi doporučil, ale jinak ráno už ne. to už si dej jen jídlo. Moc bych si nezahrával s jednoduchýma cukrama. Mně strašně tento produkt vyhovuje, rozhodně nepotřebuju ať si ho někdo kupuje, ale opravdu se nedá srovnávat vůbec s jinýma gainerama.Ale Royal je zase asi z těch nezdravých gainerů nejlepší. Mně ale vyhovuje pořádná megadávka bílkovin a sacharidů bez zvýšené hladiny cukru. Tak dávej OSX jen po tréninku a jinak už ne. Pořád si myslím, že na tom vyděláš. Ale pro toho, kdo se chce opravdu posunout někam dál a zkusí plné dávky s kvalitní stravou, už u toho zůstane. protože pak už bez toho to nikdy nebude ono.já si leta míchal i sám maltodextrín a protein a bylo to dobrý, ale ne dost na to co já potřebuju:-)Za celou dobu mi prostě tohle funguje nejlíp a chtěl jsem o tom informovat, že to tak opravdu je. protože jinak se na každého valí tisíce tun výrobků, který jsou dobrý leda tak na obezitu, nebo na chuť, ale rozhodně ne pro regeneraci svalů. Reflex má ty bílkoviny plné života prostě a v OSX je už všechno a nemusíš nic dalšího mimo stravu řešit. Zkus obě varianty každou držet měsíc, ale poctivě i stou stravou. Pak to porovnej. Já samozřejmě jak to dopadne už vím. Ale levná záležitost to není, to je fakt. Ať se daří. reagovat

Petr: Kde na to brát? :-)) 11.09.2013 20:09
Dejme tomu, že základ je 300 gramů rýže + 450 gramů kuřecího(nejlevnější a 150 gramová porce). Tedy to je asi do osmdesáti korun pokud si to připravíte do krabiček na každý den. OSX dvakrát denně je pálka, ale pokud cvičíte na nějaké úrovni, dejme tomu série dřepů se 100 kg, jiná ceta není. Maximum pevných jídel je dle mého názoru tak čtyři. Priorita číslo jedna je OSX ihned po tréninku a pak ihned po ránu. Pokud trénujete třikrát týdně, vystačí vám balení na tři týdny, maximální suplementace jen na 15 dní. Existuje i levnější varianta. Nekvalitní strava, žádné doplňky a taky žádné výsledky:-) Pro běžné lehké cvičení opravdu stačí jen ten protein. Ale pokud chcete jít tvrdě do základních cviků, musíte vybrat to nejlepší, co je na trhu. a pro mě je to tento produkt. Nemám z toho nic, taky si ho kupuji za své:-) reagovat

petr 2: Re:Kde na to brát? :-))
a co třeba držet se těch jídel a nahradit osx např royal massem?? V těch dávkách jak píšeš, ráno a po tréninku..přece jen je to 2 krát levnější..

Petr: One stop xtreme vs Growth 11.09.2013 20:09
Zdravím a odpovídám na dotaz. Pokud budete dávkovat OSX dvakrát denně, je rozhodně lepší než Growth na regeneraci. Growthů jsem měl hodně a mohu ho jen chválit, ale až s OSX jsem se posunul zase o krok dál. Prostě je to potřeba zkusit. Každopádně bych se jinak držel jen kvalitní stravy. Začínám ráno plnou dávkou osx, pak asi za tři hodiny 200 gramů masa + 100 gramů rýže natural. Nic jiného nejím, jen zeleninu a tak. Mléčné bílkoviny mám v OSX a další už jen z libového masa a lososa. Tvarohy, sýry, nic takového nejím. Za celý ty roky je pro mě OSX jasnou jedničkou. Regenerace neuvěřitelná. Je potřeba ale cvičit hlavně dřepy, přítahy a benchpress, tam totiž poznáte, co funguje a co ne. Hlavně u těch dřepů, to není ani cvičení, ale spíš týrání. To už potřebujete ten nejlepší suplement a to je pro mě OSX. Od jisté doby se striktně vyhýbám cukrům a všem rafinovaným potravinám (tedy i maltodextrinu v Growthu, kterého je v OSX jen minimum), které hodně stimulují inzulín a samotného mě překvapilo, že to k dokonalé regeneraci vůbec nepotřebuji. Naopak je to mnohem lepší. OSX funguje pouze s kvalitní pevnou stravou a pak to do sebe zapadne. Jen na pevné stravě bych během týdne nemohl prakticky vůbec cvičit a je pro mě klíčová záležitost ty jídla doplnit ihned ráno a ihned po tréninku nebo mezi jídly a ihned po tréninku touto tekutou stravou. opravdu mohu jen a jen doporučit tento produkt. reagovat

dan: dotaz 17.08.2013 11:08
Dobry den chtel jsem se zeptat plna odmerka je zarovno s vyskou odmery nebo je to indivudualni mirne kopcovita odmerka?mockrat dekuji reagovat

Goldfitness: Re:dotaz
Dobrý den, množství prášku v odměrce je pouze orientační, pokud byste chtěl přesnou odpověď, tak by bylo nutné odměrku převážit na digitální váze a zase vznikne otázka, zda prášek do odměrky stlačovat či pouze nabírat:-), osobně doporučuji u každé odměrky dávkovat vždy "s kopečkem". Mějte krásný den

David: Dotaz 15.08.2013 11:08
Dobrý den, chtěl bych se vás zeptat. Chci si zakoupit One Stop Extreme a k tomu ještě Performance Matrix, pro nabrání kvalitní svalové hmoty. A chtěl bych vědět jestli bych si ještě neměl k těmto produktům zakoupit ještě něco jiného nebo jestli tato kombinace stačí. Nechci zas brát toho tolik, protože spoustu živin doplnuju kvalitní stravou ale částečně bych chtěl i něco nabírat takže jestli One Stop Extreme je i pro nabráni tělesné hmotnosti ale zároven i kvalitní svalové hmoty. Děkuji za odpověd´ reagovat

Goldfitness: Re:Dotaz
Dobrý den, dle mého názoru je kombinace One Stop XTREME a kvalitní před-tréninkovky, což Performance Matrix bezesporu je, jednou z nejefektivnějších kombinací. Pokud nechcete kombinovat s dalšími suplementy, tak se jedná myslím o velice slušný základ. Mějte pěkný den

Martin: Rýsovaci fáze 04.08.2013 08:08
Dobrý den, uvažuji o koupi One Stop Xtreme. Chtěl bych se však zeptat jestli je vhodný na užívání během rýsovací fáze? Ted beru pouze BCAA od Aminostaru pro regeneraci a ochranu svalove hmoty. Chtel bych si tedy k tomu One Stopu X koupit jeste BCAA od Reflexu, je to nutne? Diky za odpoved. reagovat

Goldfitness: Re:Rýsovaci fáze
Dobrý den, osobně považuji One Stop XTREME za velice vydařený a povedený suplement, do rýsovací fáze bych ho ale nezařazoval. Obsahuje vyšší podíl sacharidů a ikdyž se jedná o sacharidy organické, tedy o sacharidy s nízkým glykemickým indexem, tak do diety příliš vhodný není. Navíc obsahuje kreatin, který bych v dietě též nedoporučoval. Pokud jste v rýsovací fázi, doporučuji výběr kvalitního proteinu např. Instant Whey NATIVE a v kombinaci s aminokyselinami BCAA, případně s glutaminem Vám poskytnou větší službu, než-li Vámi zmíněný One Stop Xtreme.
Přeji hezký den

dan: dotaz 03.08.2013 14:08
Zdravim chtel jsem se zeptat na pripadnou kombinaci mych 1vnich doplnkuu vse od znacky Reflex! zvazuji predtren.smes Perfomance matrix plus s 5g Glutaminu v prubehu the Edge a po skonceni One stop Extreme aby mi nahradil pripadne bilkoviny a aminokyseliny nebo misto One stopu Grow matrix a po 30-40min.Instant whey native dekuji chci nabirat dalsi cistou svalovou hmotu mam 88kg v dosti vyrysovane postave dekuji preji hezky den reagovat

Goldfitness: Re:dotaz
Dobrý den, kombinaci Vámi zvolených suplementů schvaluji, Performance Matrix je velice efektivní a silná předtréninková směs obsahující tělu vlastní látky, v obohacení glutaminen nevidím problém, The Edge je též kvalitním zdrojem látek potřebných během tréninku - zde mi napadá, můžete jej případně nahradit novinkou od Reflexu v podobě Intra Fusion. Po ukončení tréninku můžete použít jak Growth Matrix, tak One Stop Xtreme, složením jsou si velice podobní, pokud jste v objemovce nebo chcete nabrat objem, možná bych se přikláněl spíše ke Growth Matrixu. Instant Whey Native bych pak dávkoval s ohledem na denní příjem bílkovin. V každém případě, pokud je Vaším cílem nabrat hmotu, zvolil bych nějaký suplement i v netréninkových dnech, doporučil bych případně již zmíněný One Stop nebo pokud chcete nabrat větší objem, tak bych se přikláněl případně i k Royal Massu. Pokud byste měl jakýkoliv další dotaz, tak nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám krásný den

Petr: One stop xtreme 15.07.2013 08:07
Rád bych se po dlouhé době vyjádřil k tomuto produktu, protože je to to nejlepší, s čím jsem se za dvacet let setkal. Používám ho přesně podle návodu výrobce, tedy mezi snídaní a obědem a mezi obědem a večeří, v případě tréninku pak ihned po něm. Nutné je zdůraznit, že ty tři jídla jsou základ a musí být superkvalitní. V mém případě to je:
1) Snídaně - osm bílů + dvě celá vejce + 100 grmů rýže natural
2) Oběd - 200 gramů kuřecích prsíček + 100 gramů rýže natural
3) to samé jako oběd, někdy jen zaměním za hovězí či lososa

Tedy je potřeba mít tato jídla opravdu superkvalitní, nízkoglykemická a netučná. Žádné omastky, jednoduché cukry, bílá rýže, těstoviny, brambory bez slupky atd. Vyhýbám se i mléčným výrobkům a hlavně tuku, protože nekvalitní strava může způsobit to, že by vám pak nebylo po koktejlu dobře, jak píše níže Martin, protože Reflex, to je top kvalita a neexistuje pokud nemáte jiné problémy, že by mohlo být někomu nevolno. Je to nekvalitní stravou mimo suplementaci prostě. Tenhle produkt je opravdu absolutní špička a není nic na trhu, absolutně nic, co by se mu mohlo vyrovnat. Vlastně stačí mít jen tři kvalitní jídla a mezi ně suplementovat tento produkt. Garantuji každému, že to bude koncert. Jen se zaměřte na dřepy, přítahy a benchpress dokonalou technikou. Od jiné firmy bych si již nikdy nic nekoupil. Ani v dietě ho nevysazuji, akorát ho mám jen třikrát týdně ihned po cvičení, tam musí být bezpodmínečně. Jděte do něj, nikdy nebudete litovat, ale musíte umět cvičit, to je taky dost důležitý. Ať se daří všem poctivým naturálním cvičencům, co cvičí pro své zdraví. reagovat

Goldfitness: Re:One stop xtreme
Dobrý den, Luboši moc díky za slova chvály, Vaše reakce mě velmi potěšila! Osobně bych pro každodenní suplementaci též volil One Stop Xtreme, Growth Matrix bych zařadil pouze pro potréninkovou suplementaci, v případě když budete mít One Stop, tak jej můžete dávkovat i po tréninku místo Growth Matrixu. Ještě jednou díky a mějte pěkný den!
petr 2: Re:One stop xtreme
taky bych si dovolil Petra pochválit, ne každý se takhle ochotně podělí o své zkušenosti...jen bych chtěl vědět, kde na to mám brát...každý den 3 krát maso.. jak píše Petr nejlépe losos, hovězí... k tomu 3x denně one stop extreme,nějaký ten instant whey...spočítal sem to měsíčně na cca nějakých 15 000 korun pouhých...:D
Luboš: Re:One stop xtreme
Díky za odpověď! Chválil jsem zde Petra, ale nemalá pochvala patří i vám, Goldfitnessu, hlavně je super, že se snažíte odpovědět na každý jeden dotaz a to co nejkontrétněji. Díky!
Co se týče mého datazu, tak zvolím asi One stop extreme. Pravda je že jsou si hodně podobné, ale přijde mi že One stop obsahuje o něco více aminokiselin a má širší spektrum nejrůznějších doplnkových živin a vitamínů. A hlavně vychází mnohem lépe z hlediska cena-množství, a to podle mého názoru, aniž by to mělo vliv na kvalitu, protože Reflex je Reflex.
Goldfitness: Re:One stop xtreme
P.S. Poprosím Petra, ozvěte se nám v případě Vašeho zájmu, nezanechal jste na sebe zpětný mail a vaše reakce a recenze zaslouží odměnu :-).
Díky!
Goldfitness: Re:One stop xtreme
Dobrý den, nemohu hovořit za Petra, který zde napsal skutečně rozsáhlé recenze nejen na téma One Stop XTREME za což bych zároveň chtěl i velice poděkovat. Growth Matrix je svým složením One Stopu Xtreme velmi podobný, pro potréninkovou regeneraci je vyšším množstvím některých aminokyselin i vhodnější, pro denní suplementaci bych pak ale volil spíše One Stop, ale jak jsem se již zmínil, oba produkty jsou si velmi podobné, takže ani jedním nic nezkazíte. Ještě jednou díky Petrovi za recenze a přeji krásný den
Luboš: Re:One stop xtreme
Ahoj Petře, předně bych chtěl říct, že jsem rád za všechny tvoje rady a zkušenosti, které jsi tady kdy napsal. Díky!
Můj dotaz zní, jestli je One Stop Extrem podle tebe lepší než tebou zde tolik vychvalovaný Growth Matrix?
Díky za odpověď.

Martin : Špatné trávení, zažívací problémy 17.01.2013 13:01
Dobrý den, užívám one stop extreme přesně jak se má (hardcore dávky) nicméně mám obrovský problém to strávit, ikdyž jsem zkoušel ubírat dávky. Pak se také vyskytuje pocit zvracení a celé dny se pak cítím, že každou chvíli budu zvracet a taky se tak párkrát stalo. Zkoušel jsem to míchat s vodou,mlékem,teplou vodou a pořád nic. Máte nějakou radu jak stím?
Díky za odpověď. reagovat

Goldfitness: Re:Špatné trávení, zažívací problémy
Dobrý den, tento jev bych spíše přisuzoval nevyhovující příchuti, konzistenci produktu nebo špatnému načasování dávkování (po jídle nebo naopak na lačný žaludek, popř. množství). Každému chuťově vyhovuje něco jiného, ale co se týká složení je One Stop XTREME skutečně výjimečný suplement. Pro jeho maximální využitelnost a stravitelnost mluví jeho základ, sacharidové směsi tvoří organické vločky a organický ječmen, které jsou bohaté na přírodní formy vitamínů, minerálů a dietní vlákniny. Tato směs je doplněna o Trehalózu, speciální formu sacharidu s nízkým glykemickým indexem, bílkovinovou směs tvoří hydrolyzát syrovátkové bílkoviny, tedy bílkoviny naštěpené pod nejvyšším stupněm hydrolýzy, dále výběrový bioaktivní syrovátkový koncentrát v kombinaci s CFM izolátem a čistý ultrafiltrovaný micelární kasein, tedy složky bílkovin s maximální stravitelností a účinkem. Toto nejsou reklamní texty, toto jsou především fakta, takže doporučoval bych buď snížit dávkování (vzhledem k tělesné hmotnosti), dávkovat s větším odstupem po jídle popř. změnit příchuť. Pokud je ale problém v konzistenci či charakteristické chuti organických sacharidů, pak Vám nezbude nic jiného, než produkt vyměnit za jiný.
Přeji hezký den

Rocko: 15.11.2012 12:11
Dobrý den,

mám brát One Stop XTREME i když beru proteiny,bcaa,cratin monohydrate a glutamin od Reflex Nutrition,není to už zbytečné?Děkuji reagovat

Goldfitness: Re:
Dobrý den, jestliže berete dostatečné množství bílkovin, aminokyselin BCAA, kreatinu i glutaminu, tak je další suplementace One Stopem dle mého názoru zbytečná. One Stop XTREME je jednou z mála komplexních formulí, která nabízí skutečně vysoké zastoupení veškerých látek a hlavně - v dostatečném množství, pokud dokážete dávkovat jednotlivě tyto složky, pak můžete One Stop dávkovat např. pouze po ukončení tréninku a to jako doplnění energetických ztrát...
Přeji hezký den

Petr: Opravdu vřele doporučuji 21.10.2012 19:10
Taky jsem si všiml, že pokud přijmu zhruba těch 150 gramů proteinů ze syrovátky a zbylých 100 gramů z hovězího masa, ani po tréninku nepotřebuju rychlý cukry a stačí mi tento nízkoglikemický gainer. Dřív jsem se pořád držel dogmat o málo proteinech po tréninku a rychlých cukrech gram na kilo a byl jsem akorát obézní. Pokud mám dostatek proteinů, stačí mi doplnit glykogen i pomalými cukry z One stopu či rýže bez problémů. Až vysadím One stop kvůli kreatinu, dám si zase třikrát denně 60 gramů Instant whey + sacharidy z rýže a výsledky budou prakticky stejný. Bez syrovátkového proteinu bych nikdy necvičil.Na mě osobně tyto proteiny zabírají neskutečně, ale teda ve vyšších dávkách. Proto mi tento gainer vyšel vhod, je to pro mě ideální porce a počítám to samozřejmě za jídlo, kde nechávám všechny živiny nejmíň tři hodiny zužitkovat, než si dám něco jiného. reagovat

Goldfitness: Re:Opravdu vřele doporučuji
Dobrý den Petře, moc díky, vážím si Vašich příspěvků a to hlavně proto, že jsou založené na zkušenostech, znalostech a faktech, takže Velké díky! :-)

Petr: One stop Xtreme je pecka 20.10.2012 14:10
Tohle je ten nejlepší gainer co sem zatím měl. Aby dobře fungoval, musíte dávat opravdu plné hardcore dávky. Osobně ho mám každý den vždy ráno k snídani a po tréninku, nebo mezi obedem a večeří. Všechny ty massy jiné jsou směšné malou dávkou bílkovin a proto sice dobře nabíráte, ale většinou jen tuky. Moje nejlepší výsledky byly vždy, pokud jsem měl třikrát denně 50 gramů bílkovin ze syrovátky. Tento produkt je již namíchaný, takže je to pohoda. Kdyby tam nebyl creatin, dávkoval bych ho třikrát denně + dvakrát pěknou porci hovězího s rýží. Bílkoviny v tomto produktu jsou ty nejlepší co se dají na této planetě vyrobit a dochází k extrémní anabolizaci a bez přejídání masem. Dávám dva Onestopy a jednu plnou dávku Instant mass a dvě jídla. Ustoupil jsem i od growth matrixu a peru tam tyto supergainery třikrát.Vždy ráno začnu One stopem, pak pevný jídlo a pak zase gainer. Osobně je to jediná značka které věřím. Micro whey a Instant whey je taky absolutní bomba ale musí se dávat aspoň třikrát denně 60 gramů prášku zhruba s osmdesáti gramy sacharidů. Doporučené dávkování 25 gramů je pro kojence a moc práce po takových dávkách neodvedete. Vřele doporučuji tento gainer a syrovátkové proteiny této značky. reagovat

Goldfitness: Re:One stop Xtreme je pecka
Dobrý den, děkujeme za reakci a za Vaši zkušenost, vlastní zkušenost je vždy myslím tou nejlepší referencí pro daný produkt. Osobně se k tomuto kladnému hodnocení One Stopu připojuji, jeho složení je opravdu tak trochu "jinde", než-li u konkurenčních produktů. Sám nejsem sice zastánce komplexních směsí, ale převážně z důvodu, že ve většině těchto produktů je od každé složky a látky minimální množství, ovšem pokud se podíváte na složení One Stop XTREME, tak se v něm nachází dostatečné množství aminokyselin, velice kvalitních bílkovin, převážně organických sacharidů s nízkým glykemickým indexem, dostatek kreatinu a dalších látek, takže musím s touto referencí souhlasit a poděkovat za zkušenost.

Pěkný den.

Honza: One Stop XTREME a aminokyseliny 11.08.2012 22:08
Dobrý den, rád bych se zeptal (vzhldem ke skožení One Stop XTREME) při dákování 2x145g na vhodnost kombinování s dalšími doplňky , např. BCAA, kreatin nebo L-glutamine, případně Performance Matrix (před tréninkem) a Instant Mass (po tréninku už asi nelze :) Doplnění proteinem a případně Nitrixem je jasné z předchozích odpovědí. Děkuji. reagovat

Goldfitness: Re:One Stop XTREME a aminokyseliny
Dobrý den, osobně považuji One Stop XTREME za velmi vydařenou komplexní směs, kde je v dostatečném množství zastoupen kvalitní sacharid, bílkoviny, aminokyseliny BCAA a koneckonců i kreatin (pokud vážíte více, jak 100kg, doporučuji v kreatinové fázi a hlavně v sytící fázi, množství kreatinu ještě navýšit klasickým kreatin monohydrátem). Takže pokud nestíháte jednotlivé složky a látky suplementační pyramidy, One Stopem můžete bez obav nahradit veškeré tyto látky. Dle mého názoru, pokud doplníte tento suplementační split ještě o Performance Matrix před tréninkem, který obsahuje též dostatečné množství aminokyselin BCAA, tak "není co řešit" :-). Po ukončení tréninku je Instant Mass už zbytečný zbytečný, potřebné látky a živiny doplníte z One Stopu, takže One Stop Xtreme 2x 145g, Performance Matrix cca 20 minut před tréninkem a Nitrix dle doporučení výrobce je velice efektivní kombinace.
Přeji hezký den!

Venca: Dotaz 30.03.2012 01:03
Dobrý den chci se zeptat, už cvičím delší dobu a potřeboval bych ještě více nabrat sval.hmotu a zda koupí Nitrixu a One Stop Extreme bude pro toto dostačující. Trénuji 3x až 4x týdně vážim 95Kg,měřim 194cm,věk 25 reagovat

Goldfitness: Re:Dotaz
Dobrý den, Nitrix je velice kvalitní NO systém, takže odpověď je jednoduchá. Nitrix doporučuji, ale co je velice důležité, mít dostatek základních živin. Takže, určitě bych Nitrix nepostavil na první místo v pomyslné pyramidě důležitosti suplementů, ale pokud máte tyto základní látky zvládnuté, to znamená dostatečné množství bílkovin a sacharidů, tak Nitrix do této sestavy pak určitě patří. Pokud byste chtěl Nitrix kombinovat s One Stop Xtreme, tak pokud byste One Stop dávkoval alespoň 2x denně, tak Vám též tuto kombinaci schválím a doporučím. Osobně nejsem zastáncem komplexních směsí, ovšem pokud se podíváte na složení One Stopu Xtreme, tak je to názorný příklad, že jde vyrobit i velice kvalitní a komplexní směs, která v dostatečném množství obsahuje veškeré potřebné látky (BCAA, kvalitní forma bílkovin a sacharidů, kreatin atd.), takže kombinaci Nitrixu a One Stop XTREMU Vám vřele doporučuji.
Přeji hezký den!

Josef Rudolf: vhodnost před tréninkem ano či ne? 09.03.2012 18:03
Dobrý den momentálně používám tento protein chci se zeptat zde se píše že se má použít bezprostředně po tréninku což je mi jasné ale nepíše se jak před tréninkem já ho používám hodinu před tréninkem nebo je tento protein před tréninkem nevhodný popřípadně který v takovéto kvalitě je na toto vhodný děkuji za odpověď Rudolf reagovat

Goldfitness: Re:vhodnost před tréninkem ano či ne?
Dobrý den, One Stop XTREME bych neřadil mezi proteiny, jedná se o po-tréninkovou formuli, One Stop Xtreme je vhodné brát 2x i 3x denně, před tréninkem bych ale spíše doporučil např. Performance Matrix, který svým složením přesně odpovídá před-tréninkové suplementaci a doporučuji jej vypít cca 20 minut před tréninkem, pokud byste chtěl One Stop užít před tréninkem, tak doporučuji minimálně 60 minut a déle před jeho zahájením.
Přeji hezký den!

Franta: Karnitin v objemové fázi?? 29.02.2012 22:02
Dobrý den.
Mám 49 let, 177 cm, 81 kg. Nacházím se v objemové fázi a beru ráno po probuzení, dále 40 minut před obědem a večeří Nitrix od BSN, bezprostředně před snídani, obědem a večeří Omega 3 od Reflex Nutrition. V tréninkové dny navíc beru před tréninkem Hell NO Gel od Extrifit, bezprostředně po tréninku One Stop Xtrem od Reflex Nutrition a 30 minut po tréninku Native Whey od Reflex Nutrition. Jako noční protein beru Micellar Casein od Reflex Nutrition. S růstem svalové hmoty jsem spokojen, avšak je tu jeden problém: spolu se svalovinou nabírám docela dost tuku hlavně v oblasti břicha.
Chci proto po hodinovém silovém tréninku zařadit ještě 40 minut na ergometru. Vím, že v objemové fázi se spalovače nepoužívají, avšak přesto se chci zeptat, zda nezastavím růst svaloviny, když si 10 minut před ukončením silového tréninku vezmu 1000 mg Karnitinu, hned po ukončení silového tréninku bych vzal BCAA a až po cvičení na ergometru bych bral One Stop X-trém? Děkuji za odpověď.
reagovat

Goldfitness: Re:Karnitin v objemové fázi??
Dobrý den, veškeré Vámi jmenované suplementy se dají kombinovat a jejich kombinace se navzájem velice pozitivně doplňuje, tedy pokud budeme hovořit hlavně o nabírání svalové hmoty, ze své zkušennosti bych nahradil Vámi jmenovaný Hell NO gel za Performance Matrix od Reflexu. Co se týká přibírání tuku v oblasti břicha, tak pokud jste v objemové fázi, tak je toto zvýšení podílu tuku "přirozené" a určitě bych do této objemové fáze nezařazoval ergometr, rotoped, ani jiné kardio či dynamické sporty. Až budete spokojen s tělesnou hmotností a nabranou hmotou, změňte způsob tréninku i suplementaci. Vynechte One Stop XTREME i Nitrix a nahraďte kvalitní bílkovinou a vyšším množstvím aminokyselin BCAA, pokud máte sympatie ke značce Reflex, tak doporučuji vyzkoušet Instant Whey NATIVE. Karnitinem určitě nezastavíte růst svaloviny, ale rychlým a dynamickým tréninkem popř. zařazením ergometru či rotopedu po ukončení tréninku tento růst svaloviny určitě zpomalíte. Po ukončení objemovky změňte i způsob tréninku, kam již určitě ergometr a rotoped patří, pak můžete začít dávkovat i karnitin pro zefektivnění spalování tuků...
Přeji hezký den

pavel pergl: 16.01.2012 21:01
Dobry den. Chtel bych se zeptat,jestli one stop extreme se da pouzivat i pro fotbal nebo atletiku a popripade v jakych davkach a kdy. Jestli pred treninkem,po treninku a nebo pred spanim.
dejkuji reagovat

Goldfitness: Re:
Dobrý den, určitě můžete One Stop XTREME použít i pro tyto účely. One Stop je ideální po-tréninkový suplement, takže určitě dávkujte ihned po ukončení tréninku, nikoliv před tréninkem, tam mějte alespoň dvě hodiny odstup. V každém případě patří One Stop Extreme mezi suplementy určené do objemové fáze, takže pokud není Vaším cílem navýšení Vaší tělesné hmotnosti (vzhledem k fotbalu), tak dávkujte pouze po ukončení tréninku pro doplnění energetických ztrát. Dávkování pro tyto účely doporučuji cca 80 - 100g v jedné dávce. Pro více informací můžete kontaktovat naši zelenou linku 800 801 130.
Přeji hezký den

Ladislav: porovnání... 14.12.2011 17:12
Dobrý den, cvičím rok, 93kg, ted používám jako doplňky protein Pharma Blend 6HR a sachariďák Giant Mega Mass 4000, jsem spokojený ale když jsem narazil na výrobek ,,vše v jednom,, ,chtěl jsem se zeptat na Váš názor. Je lepší zůstat u toho co mám, nebo není špatné vyzkoušet vše v jednom.. V přepočtu na gramáž proteinu, sacharidáku/za den, mi vychází výhodněji to co mám..Přesto bych chtěl slyšet nějaký Váš názor :) Díky a pěkný den reagovat

Goldfitness: Re:porovnání...
Dobrý den, One Stop XTREME se stal během krátké doby velice oblíbeným doplňkem, zejména pro jedince, kteří např. nestíhají dávkovat jednotlivě bílkoviny, sacharidy, aminokyseliny, případně kreatin apod. Nejsem zastáncem suplementů, které nabízejí "vše v jednom" a to z důvodu, že v drtivé většině případů se jedná o směs, která obsahuje sice od každé látky trochu, ale v celkovém součtu jsou hodnoty látek minimální. One Stop Xtreme je v tomto ohledu dost výjimečný, když se podíváte na složení, tak zjistíte, že obsahuje v dostatečném množství nejen aminokyseliny BCAA, kreatin monohydrát, ale i kvalita použitých surovin ať už to jsou bílkoviny či použité zdroje sacharidů, tak zjistíte, že se jedná o skutečně velice silný produkt patřící do kategorie "vše v jednou", takže pokud chcete změnu, tak není na škodu tento produkt vyzkoušet, pokud se chcete držet "klasiky" v podobě jednotlivého příjmu bílkovin a sacharidů, tak bych též navrhl malou změnu a to např. kombinaci Vámi zmíněného Pharma Blendu a Royal Massu! Jinak osobně hodnotím One Stop Xtreme velice pozitivně a řadím jej mezi skutečně vydařené produkty, které stojí za to vyzkoušet...
Přeji hezký den!

honza: Dobry den 20.11.2011 00:11
kdyz jsme se ptal kamarada na tenhle vyrobek tak mi bylo receno ze je tam strasne malo vseho nechape proc to stoji tolik asi jen kvuli znacce reflex , poradil mi spis vyrobky BSN ale popravde 7 bcaa v 100g to je hodne malo reagovat

Goldfitness: Re:Dobry den
Dobrý den, dovolil bych si Vašemu kamarádovi oponovat, protože složením je One Stop XTREME velice silný a např. pro nárůst hmoty a síly i efektivní doplněk. Podstatné ale je, k čemu konkrétní doplněk chcete. Pokud hledáte formuli "vše v jednom", tak si troufnu říci, že silnější suplement, než je One Stop Xtreme nenajdete. Nelze doporučovat obecně značku sportovní výživy, každý výrobce má stěžejní doplňky, které mají vysoký ohlas u zákazníků, u BSN je to např. Nitrix, ale nenapadá mi výrobek od BSN, který by mohl nahrazovat One Stop Xtreme nebo by mu byl alespoň složením podobný.
Co se týká množství aminokyselin BCAA, znáte doplněk, který obsahuje více, než 10 gramů BCAA na dávku? Já takový neznám nebo mi v tuto chvíli žádný nenapadá, dovolil bych si připomenout, že v tabletové formě BCAA např. od Weidera (Maximum BCAA Syntho) či BCAA od Reflexu máte v jedné dávce (pět tablet) maximálně 2.5g BCAA, takže dávka 7g BCAA ve 100g (10.5g na jednu dávku) One Stop XTREME mi nepřijde zrovna jako "málo".
Přeji hezký den

Tony: DOTAZ 11.09.2011 21:09
Dobry den chtěl sem se zeptat jestli se daji One Stop Xtremu a Nitrix 360 a Omni-Mx Hardcore brat dohromady pokud ano tak jak bych to měl uživat vjeden den všechny tyto suplementy předem děkuji za odpověd reagovat

Goldfitness: Re:DOTAZ
Dobrý den, kombinaci One Stop XTREMU a Vámi zmíněného Omni-Mx Hardcore bych neviděl jako ideální, oba výrobky spadají svým složením do kategorie "vše v jednom", takže osobně bych doporučoval výběr jednoho z těchto doplňků, kterou pak s Nitrixem můžete bez obav kombinovat.
Hezký den

henry: 04.09.2011 19:09
dobry den mam doma jeste nitrix 360 tablet muzu to s timto produktem spojit.dekuji za odpoved reagovat

Goldfitness: Re:
Dobrý den, ano můžete, naopak kombinace One Stop Xtremu a Nitrixu je velice vhodná a doporučuji ji.
Hezký den

Jarek: Dotaz 09.06.2011 06:06
Instant Mass 5,4 kg nebo One Stop Xtreme 4,35kg? Co je "lepší" ? reagovat

Goldfitness: Re:Dotaz
Dobrý den, nelze jednoznačně odpovědět, každý z těchto suplementů je jiný. Základem jsou si podobní, oba tyto suplementy a to jak Instant Mass, tak One Stop Xtreme jsou založeny na organických sacharidech s nízkým glykemickým indexem, dále se však liší... One Stop Xtreme obsahuje kreatin, speciální směs bílkovin a skutečně enormní dávku aminokyselin BCAA, je určen především pro masivní nárůst objemu, síly a jeho délku použití doporučuji cca na dva měsíce - především z důvodu přítomnosti kreatinu, oproti tomu Instant Mass je sestaven pro dlouhodobé použití a to troufám si podotknout, že bez omezení délky suplementace. Takže pokud se chcete odrazit od nějaké té fáze stagnace, pak Vám doporučím One Stop Xtreme, pokud Vám jde o dlouhodobější fázi užívání velice kvalitních sacharidů, pak bych se přikláněl k Instant Massu.
Přeji hezký den

Ghost Dog: dotaz 17.05.2011 22:05
Dobry den jen se chci zeptat jestly by mohlo vadit rozmichavat one stop X v nizkotucnem mlece ? reagovat

Goldfitness: Re:dotaz
Dobrý den, v případě One Stop XTREMU bych doporučoval míchat do čisté vody. Jeden z důvodů je přítomnost kreatinu a lepší stravitelnost produktu.
Hezký den

jack: protein 22.03.2011 17:03
dobrý den, mám dotaz ohledně přidání proteinu do suplementace který by se nejvíce hodil k tomu co beru nyní, což je Performance Matrix od reflexu, ecdysterone od vermoherb a gainer mutant mass, který mi už dochází, jsem v objemové fázi ale chtěl bych už pomale přejít do nabírání čisté sval. hmoty. + chci ještě k tomuto brát One Stop XTREME-Reflex Nutrition. je mi 25, trénuji 4x týdně a vážím 77 kg. Děkuji za odpověď reagovat

Goldfitness: Re:protein
Dobrý den, dle mého názoru je Váš výběr suplementů na velice vysoké úrovni. Pakliže ještě chcete zůstat v objemové fázi, tak bych One Stop XTREME též doporučil zařadit mezi vybrané suplementy, k postupnému přechodu do fáze rýsovací bych snižoval denní dávku Mutant Massu, nahrazoval jej One Stopem a v následné rýsovací fázi bych pak přešel ke kvalitním proteinu (pokud jste spokejen se značkou Reflex, doporučil bych např. Peptide Fusion), jinak samozřejmě jej můžete zařadit již nyní a to pouze s přihlédnutím k aktuálnímu dennímu příjmu bílkovin ze stravy a suplementů.
Přeji hezký den.
P.S. V případě konkrétnějších dotazů kontaktujte prosím naší zelenou linku 800 801 130

žajla: one stop X 15.03.2011 01:03
Dobrý den. Zakoupil jsem u Vás tento produkt, ale jsem tak nějak zaskočen dávkováním. Na obalu a i tady na stránkách inzerujete dávkování ráno a po treninku, čili 2x denně, přičemž jedna dávka je 145g. U Vás mi ale řekli, že se má dávkovat 3x denně. Pokud vážím 80 kg, tak potřebuji 200g bílkovin/den a v jídle mám určitě 100g, takže stačí 2 dávky?Tak abych zbytečně neplýtval. Děkuji za vysvětlení. reagovat

Goldfitness: Re:one stop X
Dobrý den, jak jsem se již zmínil, hodně záleží na příjmu bílkovin z běžné stravy, osobně bych se přikláněl k dávkování 2x denně (ráno a po tréninku - v netréninkové dny ráno a odpoledne), večer bych použil kvalitní protein a případně zařadil ještě jednu dávku proteinu během dne, tedy 2x 145g One Stopu Xtreme a 2x 30-35g kvalitního proteinu.
Hezký den
žajla: Re:one stop X
Děkuji. Ještě se jen zeptám.. když dávkovat dvakrát denně tak co brát před spaním? není tedy lepší dávkovat 3x denně 100g a poslední dávku vypít cca půl hodky před spaním? Děkuji
Goldfitness: Re:one stop X
Dobrý den, co se týká dávkování, tak nelze podat dávkování "obecně" pro každého. Jestliže jste volal na naši bezplatnou linku nebo Vám bylo doporučené konkrétní dávkování One Stopu Xtreme, tak se zřejmě jednalo o dávkování přímo pro Vaše potřeby. Obecné dávkování doporučuje 2x denně 145g a to přesně tak, jak uvádíte, tzn. ráno a po tréninku. Pokud máte zvládnutou stravu, příjem bílkovin z klasické stravy se pohybuje okolo 100g bílkovin, tak potom skutečně stačí přijmout dvě dávky One Stopu Xtreme denně. Pokud Vám bylo doporučeno dávkování vyšší, tak se zřejmě jednalo o individuální dávkování a předpokládám do objemové fáze, pak nevylučuji ani dávkování 3x denně. Osobně doporučuji dávkovat 2x denně 145g a alespoň jednu dávku kvalitního proteinu.
Přeji hezký den

Martin: Dotaz 27.02.2011 19:02
Dobrý den,uvažuji o koupi, ale nevím jestli One Stop XTREME nebo One Stop. One Stop EXTREME vlastně vychází velmi levně! A hodí se tento produkt pro stálé používání nebo jen jako kůru? A ještě, musím tyto produkty doplňovat dalším proteinem? Chtěl bych používat One Stop XTREME a před treningem Performance Matrix a ráno ke snídani Whey Aminos Weider. Díky reagovat

Goldfitness: Re:Dotaz
Dobrý den, One Stop XTREME vychází ze svého předchůdce One Stopu, takže se jedná o nástupce tohoto oblíbeného doplňku v zesílené formě a pokud se podíváte blíže na spektrum aminokyselin či dalších látek, tak zjistíte, že tato verze One Stopu Xtreme je podstatně silnější nežli jeho předchůdce, takže doporučuji tuto zesílenou verzi One Stop XTREME. Co se týká dlouhodobého použití, doporučoval bych cca po dvou baleních udělat pauzu alespoň jeden měsíc a to z důvodu přítomnosti kreatinu. Ohledně dalšího doplňování bílkovin, je to spíše o tom, jaký přísun bílkovin máte během dne. Ze dvou dávek One Stopu XTREME získáte zhruba 110g bílkovin, denní příjem bílkovin bych doporučil okolo 2.5g na kilogram tělesné hmotnosti, takže pokud vážíte např. 100kg měl by Váš denní příjem bílkovin být okolo 250g, takže jak jsem se již zmínil, záleží na jídelníčku a na množství bílkovin získaných ze stravy. Performance Matrix před tréninkem doporučuji a schvaluji, už jen pro množství aminokyselin BCAA, které se pohybuje okolo 7g v jedné dávce se z tohoto výrobku stává těžko dostižitelný suplement a to nemluvě o dalších - pro tělo a efektivní trénink velice užitečných látek. Co se týká syrovátkových aminokyselin Whey Aminos, tak též nemám námitek a celý tento suplementační plán hodnotím velmi kladně (s přihlédnutím pouze ke zmíněnému množství bílkovin během dne), takže přeji mnoho úspěchů a přírůstku na svalové hmotě!
Hezký den!

Dan: dotaz 23.02.2011 20:02
Dobry den chtel jsem se zeptat,zdali je vhodny tento vyrobek brat ciste po treningu?Merim 190cm a 90kg jsme i s vetsi casti vyrysovany a uvazuji bud o tom,tomto pripravku ktery obsahuje vice slozek,nebo Instant whey na zkvalitneni sval.hmoty predem diky za odpoved mejte se reagovat

Goldfitness: Re:dotaz
Dobrý den, osobně proteiny ihned po ukončení tréninku nevidím zrovna rád, po tréninku je tělo lačnější spíše po sacharidech, takže v tomto případě bych One Stop XTREME viděl jako velice dobrou volbu. Pokud přece jen uvažujete o proteinu po tréninku, tak potom bych spíše doporučil protein zpracovaný metodou CFM - např. XXL Whey Plus, který navíc obsahuje opravdu vysokou dávku glutaminu pro regeneraci a navíc slušné množství argininu. Pokud uvažujete o proteinu Instant Whey, který považuji za velice kvalitní protein, tak bych jej doporučoval dávkovat ale až po cca 40 minutách po ukončení tréninku. Osobně bych jako potréninkovou směs viděl a doporučoval spíše Vámi zmíněný One Stop Xtreme.
Hezký den!
Související zboží
Společnost Goldfitness s.r.o. je výhradním distributorem značky WEIDER pro Českou republiku!
Možnosti platby - zajišťuje: PayU
Dobírka Hotově Převodem Kartou Česká spořitelna Raifka Komerční banka FIO mBank GE Money Sberbank Mobito
Přepnout na plnou verzi webu.