Přeskočit navigaci

Košík je prázdný

Sacharidy - gainery » do 25% bílkovin

Royal MassDoprava zdarma

Royal Mass 6kg - MyoTec

ROYAL MASS + šejkr ZDARMA. Royal Mass nabízí nadstandardní parametry funkčnosti, kvality a čistoty, které u běžných marketingových produktů obvykle nenaleznete. Na vývoji této jedinečné formule se podíleli špičkoví němečtí odborníci a specialisté, a to s jednoznačným zaměřením na dva hlavní cíle: ....čtěte dále

Stálá nabídka
termín dodání: skladem
Výrobce: MyoTec

Cena: 1 690 Kč s DPH
běžná cena: 1 990 Kč, ušetříte: 300 Kč

Garance nejnižší ceny
Našli jste lepší cenu? Klikněte zde, zlevníme více!

Vyberte si
  Název zboží Cena Ks
Royal Mass 6kg - čokoláda Royal Mass 6kg - čokoláda  1 690 Kč přidat ubrat
Royal Mass 6kg - vanilka Royal Mass 6kg - vanilka  1 690 Kč přidat ubrat

O výrobku

ROYAL MASS - TOP QUALITY ANABOLIC MUSCLE GAINER

Royal Mass nabízí nadstandardní parametry funkčnosti, kvality a čistoty, které u běžných marketingových produktů obvykle nenaleznete. Na vývoji této jedinečné formule se podíleli špičkoví němečtí odborníci a specialisté, a to s jednoznačným zaměřením na dva hlavní cíle:
  • 1. maximální možná funkčnost (dynamická podpora růstu svalové hmoty, optimální a bezproblémové vstřebávání živin a využitelnost produktu)
  • 2. maximální možná čistota použitých surovin, minimum balastních látek a nutričně neplnohodnotných složek z hlediska čistoty (sušená syrovátka, sušené mléko, odtučněné mléko, laktóza, sušený vaječný bílek, soja, kolagen (želatina) atd.)

Výsledkem této sofistikované "symbiózy" je Royal Mass, funkční gainer "křišťálové" čistoty, který svým dynamickým anabolickým účinkem nabízí parametry, na které jsme po právu hrdi. Royal Mass "bez nadsázky" překonává všechny dosavadní limity a vytváří novou kategorii vysokoenergetických formulí určených pro budování svalové hmoty.

Pro koho je Royal Mass určen?

  • Pro všechny sportovce vyžadující efektivní nárůst hmotnosti a svalové hmoty
  • Pro všechny ektomorfní typy, obtížně "nabírající" svalovou hmotu
  • Pro všechny sportovce požadující efektivní potréninkovou regeneraci a rychlé navození anabolických pochodů v organizmu
  • Pro všechny sportovce požadující špičkovou stravitelnost, bez nežádoucích vedlejších účinků (plynatost, těžké trávení)
  • Pro každého kdo upřednostňuje kvalitu a funkčnost

Jaké jsou hlavní parametry?

  • ANABOLICKÁ PROTEINOVÁ FRAKCE: Hlavní složku tvoří bioaktivni syrovátkový izolát (WPI), který je v garantovaném poměru 3:1 vůči bioaktivnímu micelárnímu kaseinenu.
  • ANABOLICKÁ SACHARIDOVÁ FRAKCE: Vysokoenergetická formulace 3stage carbohydrate blend s garantovaným poměrem (vysokomolekulární kukuřičné polymery, glukózové polymery, glukóza monohydrát )
  • PREBIOTICKÁ LIPIDOVÁ FRAKCE: MCFA tuky v garantovaném poměru ( 60% kyselina kaprylová, 40% kyselina kaprinová )
  • Kombinace 10 nejdůležitějších vitamínů v plnohodnotných dávkách
  • Obsah nestravitelné laktózy, nižší než 1% !

ROYAL MASS - Věda a fakta

Maximální možná funkčnost a využitelnost

Základ receptury Royal Mass tvoří pro každou kategorii složek, vždy ingredience té nejvyšší kvality a to nejen vzhledem k čistotě, ale i vzhledem k prověření klinickými studiemi ( = nejvyšší "rating" použitých složek ).

PROTEINOVÁ FRAKCE

Základ proteinové frakce tvoří kombinace bioaktvního syrovátkového izolátu a bioaktivního micelárního kaseinu v garantovaném poměru 3:1 ( přesně 3,2:1)

CFM WPI – mikrofiltrovaný a "cross flow" ultrafiltrovaný syrovátkový izolát

Pro udržení metabolismu v anabolickém stavu je naprosto zásadní okamžité a bezproblémové vstřebávání aminokyselin v tenkém střevě a jejich rychlý průchod játry do krevního oběhu. Všechny klinické studie potvrzují, že bioaktivní syrovátkový proteinový izolát je tou nejúčinější dusíkatou formou pro co nejrychlejší absorpci v krátkém čase. Dochází tak ke zvýšení proteinové syntézy až o 68% (anabolický účinek) s délkou působení do tří hodin.

Micelární kasein – mikrofiltrovaný a ultrafiltrovaný mléčný koncentrát

Pro ochranu svalové hmoty (antikatabolický účinek) je naprosto zásadní bezproblémové vstřebávání aminokyselin s postupným uvolňováním. Tento parametr nabízí micelární kasein a to díky speciální formě "micel" ve které je zpracován. Micelární kasein může zpomalit odbourávání svalové hmoty až o 34%, s délkou působení až 7 hodin.

Garantovaný poměr 3:1 (CFM WPI: Micelární kasein)

Royal Mass obsahuje CFM WPI a micelární kasein v garantovaném poměru 3:1. Jedná se o tzv. zlatý anabolický poměr, tedy tři díly "rychlých" bílkovin s anabolickým účinkem vůči jednomu dílu "pomalých" bílkovin s antikatabolickým účinkem. Není také náhodou, že v rozmezí tohoto poměru obsahuje rychlé a pomalé bílkoviny lidské mateřské mléko, které patří do tzv. albuminózní skupiny mléčných bílkovin. Důvodem je jednoduchý žaludek člověka, pro který je tento poměr optimální zejména v období růstu a to jak v ranném dětství, tak v dospělosti při požadavku efektivního budování svalové hmoty. Opakem uvedené albuminózní skupiny, která je člověku vlastní, je skupina kaseinová, do které patří kravské mléko, které obsahuje převažující část pomalých bílkovin s antikatabolickým účinkem. Důvodem je složitý žaludek přežvýkavců, který se skládá ze 4 částí a je schopen trávit i celulózu, proto mu vyhovuje trvalý a pravidelný přísun tzv. "pomalých" živin.

SACHARIDOVÁ FRAKCE

Základ sacharidové frakce tvoří kombinace vysokomolekulárních polymerů z kukuřice, glukózových polymerů a D-glukózy, ve vzájemně optimalizovaném, garantovaném poměru.

Vysokomolekulární kukuřičné polymery

Vysokomolekulární kukuřičné polymery, představují speciálně upravené sacharidové řetězce o vysoké molekulární hmotnosti, jejichž základem jsou rozvětvené molekuly amylopektinu, který je jedním z nejúčinnějších zdrojů energie. Amylopektin se velmi rychle vstřebává a obnovuje bezprostředně zásoby svalového cukru glykogenu. Při pravidelné suplementaci tak dochází k navýšení zásob glykogenu, dále ke zvýšení svalové hydratace a růstu svalové hmoty. Amylopektin zvyšuje také využitelnost ostatních současně podávaných živin a mikronutrientů.

Glukózové polymery

Glukózové polymery se střední délkou řetězce, nabízí nižší molekulární hmotnost než kukuřičné polymery a jsou zdrojem "středně" rychlé energie.

D-Glukóza

Jednoduchý cukry D-Glukosa je pro existenci našeho organizmu doslova nezbytný. Je to nejrychlejší a nejzákladnější zdroj energie pro lidské tělo. Kromě růstu svalové hmoty, je glukóza pro některé lidské orgány jako je mozek a červené krvinky, zcela nezbytná. Je to jejich jediný zdroj energie, bez kterého se prostě neobejdou. Tyto tkáně spotřebují za 24 hodin přibližně 150 g glukosy.

LIPIDOVÁ FRAKCE

Základ tukové složky tvoří tzv. zdravé MCFA tuky, tedy kyselina kaprylová a kyselina kaprinová v garantovaném poměru 60:40.

Kyselina kaprylová a kyselina kaprinová

Jedná se o mastné kyseliny, které se přirozeně vyskytují např. v mateřském mléce. Kyselina kaprylová a kaprinová jsou vysoce účinné proti kvasinkám a plísním ve střevním traktu organismu, podporují tak bezproblémové trávení živin a optimální kondici trávícího ústrojí. Díky poměrně krátkému řetězci prochází zejména kyselina kaprylová snadno membránami, je proto účinná proti některým bakteriím potaženým ochranným lipidovým filmem (například Staphylococcus aureus, Streptococcus atd.).

VITAMÍNOVÁ FRAKCE

Plnohodnotné dávky vitamínů jsou naprosto nezbytné pro optimální fungování metabolizmu a využití jednotlivých živin. Proto každá jedna doporučená dávka Royal Mass (=100g), obsahuje 50% doporučené denní dávky nejdůležitějších vitamínů dle norem EU (tzv. % RDA).
Pozn. : v ČR jsou doporučené denní dávky odlišné (tzv. % DDD) a pohybují se v rozpětí od 17% do 150% oproti RDA.

ROYAL MASS - Čistota produktu

Maximální možná čistota použitých surovin, minimum balastních látek a nutričně neplnohodnotných složek «

Royal Mass využívá v rámci každé kategorie živin a složek (bílkoviny, sacharidy, tuky atd.), vždy ty nejkvalitnější a nejčistější zdroje ( viz. odkaz Věda a Fakta). V této kategorii předbíhá Royal Mass většinu marketingových produktů "o několik světelných let"!

Royal Mass a čistota použitých živin: Royal Mass obsahuje pouze prvotřídní, čisté zdroje živin!

Royal Mass neobsahuje tyto zdroje živin:

  • Kolagen (želatina) – bílkovina živočišného původu s nízkým obsahem esenciálních aminokyselin, jejímž zdrojem jsou kůže, chrupavky, pojivové tkáně atd.
  • Sušený vaječný bílek – nečištěný vaječný albumin s vysokým obsahem sodíku a balastních látek
  • Sušené mléko – obsahuje pouze 20-30% bílkovin, zbytek tvoří nestravitelný, balastní sacharid laktóza
  • Sušená syrovátka – obsahuje 12% bílkovin, zbytek tvoří nestravitelný, balastní sacharid laktóza
  • WPC s nízkým obsahem bílkovin 25-60%, zbytek tvoří nestravitelný, balastní sacharid laktóza
  • MPC s nízkým obsahem bílkovin 25-60%, zbytek tvoří nestravitelný, balastní sacharid laktóza
  • Sojová bílkovina – deficit esenciální aminokyseliny methionin. Možnost výskytu plísně aflatoxin
  • Denaturované zdroje bílkovin (tepelně a chemicky narušená struktura): kaseinát vápenatý, kaseinát sodný, dále iontová výměna = WPC, WPI bez uvedení metody zpracování
  • Fruktóza – tento cukr způsobuje při společném dávkování s bílkovinami a vodou "kvašení" v zažívacím traktu = plynatost atd.

Royal Mass a laktóza:
Royal Mass obsahuje pouze 0,7 g laktózy na 100 g produktu! Tohoto parametru nedosahuje ani většina vysokoproteinových koncentrátů!

Co je to laktóza?

Laktóza je cukr, který je obsažen v mléce. Je to disacharid, složený z galaktózy a glukózy vázaných přes glukosidovou vazbu. Z řady studií vyplývá, že většina dospělé populace má jen nízkou laktázovou aktivitu (na rozdíl od dětí), takže vysoké procento lidí po celém světě nemá dostatek laktázy, aby rozdělili laktózu a tak trpí intolerancí laktózy, často aniž by o tom vůbec věděli. Bez laktázy zůstává disacharid laktóza nerozštěpený a nemůže být absorbován skrz střevní stěnu do krevního řečiště. Toto se všeobecně nazývá intolerancí laktózy.

Jak poznám obsah těžce stravitelné laktózy v produktu?

  • 1. Podle etikety, kde je údaj o obsahu laktózy přesně vyčíslen v nutričních hodnotách
  • 2. Podle podrobného složení produktu. Zdrojem vysokého množství laktózy jsou: sušená syrovátka, sušené mléko, WPC s nižším obsahem bílkovin (25-30%), MPC s nižším obsahem bílkovin (25-30%) atd....

POZOR! Některé gainery, mohou obsahovat 25 až 50% laktózy! Což znamená de fakto nulový kalorický efekt pro výstavbu svalové hmoty a nezdravé zatížení zažívacího traktu. Laktóza tak projde zažívacím traktem, bez výraznějšího kalorického efektu.

Royal Mass a další aditiva:

Royal Mass neobsahuje žádná umělá sladidla a umělá barviva!

Složení:
glukopolymery z maltodextrinu (34,1 %), dextróza (25,0 %), mikrofiltrovaný a ultrafiltrovaný syrovátkový proteinový izolát (CFM)(16,5 %), vysokomolekulární glukózové polymery z kukuřice (10,0 %), odtučněný kakaový prášek (6,0 %), ultrafiltrovaný koncentrát mléčné bílkoviny (80% micelární kasein, 20% syrovátkový protein) (5,5 %), aroma, MCT olej (60 % kyselina kaprylová, 40 % kyselina kaprinová) (0,5 %), kyselina L-askorbová, DL-tokoferyl acetát, nicotinamid, D-pantothenan vápenatý, pyridoxin hydrochlorid, vitamín B2 (riboflavin), thiamin mononitrát, kyselina pteroylmonoglutamová, D-biotin, kyanocobalamin.

Více informací naleznete na domovských stránkách www.royal-mass.com

Potravina určená pro zvláštní výživu, vhodná pro sportovce.

Dávkování do 80kg:berte 2 dávky denně – první dávka (100g-2odměrky) jako dopolední svačina mezi snídaní a obědem, druhá dávka (100g-2 odměrky) ihned po tréninku.
Dávkování od 80 - 100kg :berte 2 dávky denně - první dávka (100g-2 odměrky) jako dopolední svačina mezi snídaní a obědem, druhá dávka (130g – 2 a 1/2odměrky) ihned po tréninku. 130g rozmíchejte v 500ml vody.
Dávkování nad 100kg: berte 2 dávky denně – první dávka (100g – 2 odměrky) jako dopolední svačina mezi snídaní a obědem, druhá dávka (150g – 3 odměrky) ihned po tréninku. 150g rozmíchejte v 600ml vody.
Profesionální tip: doporučujeme smíchat po tréninku jednu dávku Royal Mass s 5-10g Creapure kreatinu a 10g L-Glutaminu.
Balení: 6kg

Názory a komentáře ke zboží Royal Mass

Vložte svůj dotaz či komentář

Hvězdičkou a červeně označené položky musí být vyplněny. Nepoužívejte v komentářích HTML značky nebudou zohledněny.









Komentáře ke zboží

Autor: Frank

Dávkování (14.05.2012 17:26)

Dobrý den,koupil jsem si od Vás Instant Whey NATIVE a BCAA-Reflex Nutrition a uvažuji že bych si koupil ještě Royal Mass-MyoTec.Chtěl jsem se zeptat jak mám dávkovat tyto suplementy v této kombinaci,kdy před a po treninku...měřím 183 cm a vážím 83-85 kg.Děkuji

Reagovat

Autor: Petr

užívání fitness doplňků (12.05.2012 15:26)

Dobrý den, už delší dobu uvažuji o koupi tohoto produktu, ale neustále mne odrazují názory lidí s kterými jsem to konzultoval. Bylo mi řečeno, že fitness doplňky nejsou pro tělo příliš zdravé co se táče poškozování jater, ledvin a dalších orgánů. Cvičím okolo jednoho roku a doplňky jsem zatím neužíval. Rád bych ale nebral svalovou hmotu a více viděl nějaké výsledky a nárůst. Můžete mi prosím k tomuto tématu napsat svůj názor? Chtěl bych užívat tento gainer a k tomu zvolit vhodný protein. A ještě jedna otázka. Jak organismus reaguje poté na vysazení produktu? Například bych užíval pravidelně tento gainer a pak s tím přestal, jaký to bude mít následek? Ztratí se nabraná svalová hmota, nebo přejde do tuků? Moc děkuji předem za odpověď a za ujasnění v oblasti této problematiky. Hezký den

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:užívání fitness doplňků(13.05.2012 18:19)

Dobrý den, myslím, že problém konzultujete s lidmi, kteří nejsou zasvěceni do této problematiky. Osobně bych naopak řekl, že Vaše tělo strádá, pokud mu nedodáte potřebné živiny a to jak před zahájením tréninku, tak po jeho ukončení. Pokud se budete držet základních látek typu sacharidů, bílkovin a aminokyselin, tak opravdu nemusíte mít o své zdraví žádné starosti. Je ale otázkou, co je Vaším cílem, pokud chcete nabrat objem a hmotu, tak bych Royal Mass skutečně doporučil. Dávkujete jej 2x - 3x denně po 100g s tím, že stěžejní dávku užijte ihned po ukončení tréninku pro doplnění energetických ztrát. Co se týká proteinu, pokud hledáte kvalitu, doporučil bych Instant Whey NATIVE, ale jak jsem se již zmínil, důležité jsou Vaše cíle, od toho bych pak odvodil konkrétní suplementaci. V každém případě, pokud nechcete jakýmkoliv způsobem zatěžovat organismus, držel bych se těchto základních doplňků. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zelené lince 800 801 130.
Přeji krásný den!

Autor: dan

dotaz (12.05.2012 11:08)

Dobry den chtel jsem se zeptat cvicim nejakych 8let sice doma ale poctive 3-4tydne parkrat jsme zkusil nejake doplnky ale nikdy jsme bohuzel nezaznamenal nejake velke pozitivni zmeny ikdyz se stravuji celkem dostacne hodnotne uvazuju o posl.finacni zkouzce z novinkou na pribrani pac jsme Ektomorf Royal mass s Creatine Creapure od Reflexu popripade Proteinem jsem zastancem cviceni bez doplnku ale za ty roky jsem dostacne vyrysovany i nacviceno mam tak zkusit prvne tuhle Kombinaci zda by se dostavily vysledky koukal jsem na One stop Extreme ale docetl jsem se ze je lepsi to rozdelit na Gainer,Protein,Creatin popripade Bcaa predem dekuji za odpoved preji hezky vikend

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:dotaz(12.05.2012 15:07)

Dobrý den, osobně preferuji tři aspekty úspěchu a nárůstu hmoty. Kvalitní trénink, dostatek základních živin a třetí - podle mého názoru je výběr kvalitních doplňků a správně je dávkovat. Dnešní doba bohužel nahrává spíše levným a neefektivním doplňkům včetně lživých informací už samotných výrobců, nicméně jsem přesvědčen, pokud zvolíte kombinaci kvalitního gaineru (Royal Mass patří dle mého názoru svým složením k těm velmi kvalitním) a např. kvalitního kreatinu (vždy vybírejte kreatin s ochranou známkou Creapure, např. Pure Creatine, od Weidera nebo Creapure Creatine). Důležité je i správné dávkování, pokud chcete nabrat objem, dávkujte 3x denně 100g gaineru a do každé dávky přisypte dle Vaší hmotnosti kreatin, doporučuji 0,25 až 0,3g kreatinu denně na jeden kilogram tělesné hmotnosti.
Přeji mnoho úspěchů a hezký den!

Autor: Márty

příprava gaineru (21.04.2012 15:46)

Dobrý den, neávno jsem si u Vás koupil gainer Royal Mass. Chtěl jsem se zeptat, zda je možné ředit gainer s mlékem a ne s vodou. Gainer ředěný s vodou pro mne není příliš chutný a s mlékem je chuť mnohem příjemnější. Není tedy problém gainer rozmíchat s trochou vody a dolít mlékem? děkuji za odpověď

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:příprava gaineru(23.04.2012 16:43)

Dobrý den, pokud mícháte gainer či protein do mléka, tak zvyšujete podíl laktózy, která je pro dospělý organismus hůře stravitelná a snižuje se tedy využití daného koktejlu (gaineru nebo proteinu). Díky nižšímu množství enzymu, který se jmenuje laktáza, je v dospělosti laktóza a produkty s obsahem laktózy - tzn. především mléčné výrobky, hůře stravitelné, takže bych doporučil míchat ve vodě. Pokud však patříte k jedincům, kterým mléčné výrobky obecně nevadí a nemáte problémy se stravitelností mléka, pak můžete Royal Mass rozmíchat i v mléce.
Přeji hezký den

Autor: wiki

DOTAZ (20.04.2012 00:01)

Dobrý den, uvažuji o pořízení Royal Mass. Měřím kolem 190cm, vážím 95kg. Potřebuji nabrat svalovou hmotu. Cvičím doma 4x týdně kolem měsíce a zatím užívam BCAA. Chtěl bych se zeptat jestli nepřiberu po tomto produktu také na tuku. Díky za odpověď :)

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:DOTAZ(23.04.2012 17:36)

Dobrý den, pokud se rozhodnete jít s tělesnou hmotností pomocí sacharidů resp. gainerů, tak vždy nějaké to procento tuku přiberete. Kulturisté toto období nazývají objemovou fází a je zcela přirozené, že nějaký ten tuk naberete. Pokud byste chtěl nabírat pouze čistou a kvalitní svalovou hmotu, pak je tu cesta pomocí proteinů, tedy bílkovin, ale připravte se, že je to běh na delší trať. Osobně jsem zastánce klasického způsobu, tedy nabrat pomocí kvalitního gaineru i za cenu zvýšení tělesného tuku a po této fázi začít nabranou hmotu zkvalitňovat a rýsovat. V každém případě, pokud se rozhodnete nabírat pomocí sacharidů, tak je Royal Mass vhodnou volbou, zvláště v kombinaci s BCAA, popř. s Creapure kreatinem.
Přeji hezký den

Autor: Lukas

Dalsi? (17.04.2012 20:03)

Zdravim, uz dobiram tento produkt po druhe a chtel bych se zeptat jestli bych nemel prejit na neco jineho. Rika se ze by se to melo menit, ze to pak uz tolik neucinkuje. Tak se chci zeptat jestli si ho tedy mam koupit i po treti a nebo neco jineho. popr. co by jste mi doporucil. Diky za dopoved :-)

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:Dalsi?(23.04.2012 17:43)

Dobrý den, osobně bych poradil "vydržte". Na trhu je mnoho gainerů, ale nenapadá mě skutečně žádný, který by splňoval tak přísné kritéria při výběru gaineru. Samozřejmě můžete zvolit Mutant Mass nebo Giant Mega Mass 4000 od Weidera, což považuji za zlatou střední cestu, sám bych ale zůstal ještě u Royal Massu.
Hezký den!

Autor: yossi

royal vs CarboJet Mass Professional  (08.04.2012 01:11)

Dobrý den , mám Royal mass , zatim super gainer ! Daleko lepsi nez treba Muttant mass....Chut v pohode (cokolada) Takze spokojenost...Presto se chci zeptat který z gaineru (kamarad je ektomorf ...) ROYAL nebo CarboJet Mass Professional , je lepsi pro ektomorfy a tak celkove? Cetl jsem kdyz poradny gainer tak Royal , Weider 4000 , Muttant a nebo CarboJet Mass Professional ....Dekuji za vyhodnoceni:)

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:royal vs CarboJet Mass Professional (15.04.2012 16:59)

Dobrý den, děkujeme za reakci! Co se týká Vašeho dotazu, upřímně řečeno, Vámi zmíněný CarboJet Mass Professional bych k této zmíněné sestavě Royal Mass X Mutant Mass X Mega Mass 4000 ani náhodou nezařadil. Pokud se podíváte na složení CarboJetu, tak mi v ničem nepřijde výjimečný, dle mého názoru, ani kvalitní (škoda, že výrobce neuvádí např. obsah laktózy). Prezentuji v tomto případě pouze a jen můj vlastní názor, ale zde bych já osobně kvalitu nehledal, např. přítomnost aminokyseliny Hydroxyprolin mně dává minimálně jistotu přítomnosti kolagenní bílkoviny, která do kvalitního gaineru určitě nepatří. Doporučuji pročíst si náš článek Kolagen, versus plnohodnotné bílkoviny. Pokud bych měl vyzdvihnout z těchto gainerů gainer, který považuji za skutečně kvalitní, sáhnul bych - ve Vašem případě, zůstal bych u Royal Massu.
Přeji hezký den

Autor: martin

příprava do práce (05.04.2012 14:34)

Dobrý den,
koupil jsem si u vás Royal mass, mám dotaz ohledně přípravy nápoje na den dopředu. Je možné si ráno připravit nápoj, tedy smíchat jej předem a spotřebovat ho až za 6 hodin?

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:příprava do práce(15.04.2012 17:59)

Dobrý den, v krajním případě to možné je, doporučoval bych však spíše nasypat potřebnou dávku do šejkru a ve chvíli potřeby dolít požadovaném množstvím vody a vypít...
Přeji hezký den

Autor: Romualdo

Zkušenosti (19.03.2012 13:34)

Zdravím všechny,
nedávno jsem po rozvaze koupil Royal Mass v příchuti čokoláda.
Normálně si příchuť čokoláda nekupuji a po přečtení příspěvků ohledně chuti jsem nevěděl, jestli gainer vůbec koupit.
Po rozmíchání zhruba stejně jak je uvedeno na obale jsem dostal vcelku chutný koktejl.
Je pravda, že každý má chuť jinou, proto po koupi také doporučím experimentovat s ředěním. Někomu může vyhovovat více vody na dvě odměrky jinému méně.
Při prvním popíjením nechutnal moc dobře, ale po pár hltech se chuť jakoby vylepšila.
Po vypití jedné dávky zůstane po chvilce v puse příjemně jemná chuť málo oslazené čokolády.
Doporučení pro ostatní: kdo je zvyklý na málo kvalitní, hodně sladké a vyšperkované chuti gainerů bude asi zklamán.
Kdo chce kvalitu a rozumnou chuť, tak je Royal Mass dobrá volba.
Pro kvalitu a příjemnější chuť můžu doporučit Instant Mass od značky Reflex.
Samotné balení je vymyšleno dobře a úhledně, jen ten klasický sáček, ve kterém je gainer mohl mít zip na zavírání místo stahovací plastové pásky.

Reagovat

Autor: Cory

Re:Zkušenosti(19.03.2012 15:10)

Zdravím. Já po domluvě na goldfitness přešel z chutných (levnějších, horších) gainerů na Royal Mass. Mám rád sladké věci, proto si zatím "hořce" zvykám. Ale něco se mu musí nechat...v kombinaci s kreatinem a poctivým cvičením jde svalová hmota rychle nahoru...

Autor: Goldfitness

Re:Zkušenosti(19.03.2012 23:48)

Dobrý den, velice děkujeme za reakce a recenze k Royal Massu, který si získává stále větší oblibu u zákazníků. Většina těchto spokojených zákazníků vyzdvihuje právě účinnost tohoto gaineru a skvělou stravitelnost, což je dáno dle mého názoru bezkonkurenčním složením Royal Massu! Co se týká zmínky k Instant Massu od Reflexu, tento gainer má 50% podíl bílkovin a je složen převážně z organických sacharidů, takže není přímo určen pro ty jedince, kteří obtížně nabírají hmotu, takže tyto gainery bych nerad přímo srovnával, každý z těchto gainerů je vhodný pro jiný typ (somatotyp) lidí.
Přeji hezký den a děkujeme za recenzi!

Autor: Matyáš

Dotaz (12.03.2012 21:27)

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, který z gainerů je nejlepší: mám 187 cm, 71 kg somatotyp ektomorf: cvičím aktivně 4x denně už rok a půl s přestávkami, jsem vyrýsovaný ale váhu si permanentně držím 2 rokem stejnou :-/// chtěl bych nabrat konečně tuky (objem) i do xichtu,.-..všichni radí žer jak prase, dej si bůček :-D, ale při mém spalování toto nějak nepomáhá ..-) snažím se jíst dostatek bílkovin i sacharidů bohužel jím jen 3x-4x denně ,,není čas", beru ted kreatin monohydrát (creapure)od weideru a po tréninku si dávám klasický whey gainer (sacharidák) od nutrendu 1x denně ale přijde mi to zbytečný a BCAA jednu odměrku na regeneraci,...proteiny si nedávám protože můj somatotyp tolik bílkovin řekl bych nepotřebuje spíše sacharidy....Prosím Vás na kolenou dokázal by jste mi poradit které produkty k mému cílovému požadavku budou vyhovovat a povedou konečně k nějakému výsledku? :-// zvažoval jsem z gainerů max: Royal Mass (zdá se mi ale přehnaná reklama a proto to lidi tak kupují protože to je ULTRA THE BEST INOVATION a ktomu půl stránky textu co všechno je na tom hustý a přitom cenově předražený ikdyž ted.... Weider Crash weight gain? ten se mi zdá jen 3kg místo 6kg, za 1166 kč ještě dražší ale vím, že to jsou němci a mají kvalitní produkty, to samé Giant mega mass 4000, ale co je lepší to nwm....v neposlední řadě tu máme pro mě zajímavý: Mutant Mass ( četl jsem si recenze a je osvědčený) ale zas americká značka hmm... Jsem už fakt beznadějný prosím helpněte mi někdo co mám dělat děkuju ... .-//

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:Dotaz(14.03.2012 00:03)

Dobrý den, máte pravdu, že popisy výrobků dělají hodně a každý výrobce se samozřejmě snaží "ten svůj" výrobek maximálně vynachválit. Ve Vašem případě jsou ovšem sacharidy skutečně nejdůležitější, kreatin bych osobně postavil až do pozadí za kvalitní gainer. Stejně tak bych se vyvaroval gainerům s obsahem kreatinu, po kvalitním gaineru a při správném dávkování přiberete přirozeně, pokud bude gainer obsahovat i kreatin, tak je přibírání na váze zásluhou především kreatinu nikoliv gaineru. Dle mého názoru je Royal Mass vyvedeným gainerem za který mluví především fakta, které u většiny ostatních gainerů budete marně hledat a to především velmi kvalitní použitý protein (micelární kasein a syrovátkový izolát), dále extrémně nízký podíl laktózy (0,7g na 100g výrobku), tyto a další aspekty mě osobně vedou k doporučení tohoto gaineru. Doporučil bych Vám pročíst si náš článek, který je věnován přímo výběru kvalitního gaineru. Článek naleznete zde: Hledáte kvalitní gainer ?? - Výběr kvalitního gaineru II.
Přeji hezký den

Autor: Dragan

Chuť Royal Mass (10.03.2012 23:38)

Zkušenost pro všechny, kteří nejsou spokojeni s chuťovými vlastnostmi Royal Mass: experimentujte s ředěním! Kupodivu skutečně nejodpornější mi připadá při doporučeném ředění (u každého to může být jiné). Překvapivě chutné to ale je takřka neředěné, jen rozmíchané spíše na kaši s troškou vody. Pít se to dá také naopak s mnohem větším ředěním, to už ale pijete takřka jen vodu a je otázkou, kolik se jí do vás vejde. V každém případě: zkoušejte.

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:Chuť Royal Mass(11.03.2012 20:11)

Dobrý den, děkujeme za zkušenost a za doporučení!
Hezký den

Autor: MK

davkovani (01.03.2012 14:18)

Dobry den,
v zakoupenem baleni je odmerka na 100ml.
Dale jsem se na obalu vyrobku docetl nasledujici :

doporucene davkovani : 1 porce = 100g(2 odmerky).
Pouziti :jednu porci (4 odmerky) rozmichejte v 450 ml vody.

Jake je tedy prosim spravne davkovani za predpokladu ze davkuji prilozenou odmerkou?

dekuji.

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:davkovani(11.03.2012 20:34)

Dobrý den, jedna dávka se rovná 100g neboli dvě odměrky. V balení je odměrka 100ml. - 50g, těchto 100ml. se nerovná 100g. Jedna dávka jsou tedy dvě odměrky a pokud je Vaším cílem nabrat tělesnou hmotnost, doporučuji 3x denně 100g, tedy 3x denně dvě odměrky, které jsou součástí balení Royal Massu.
Hezký den

Autor: Milelu

Balení (22.02.2012 17:34)

Dobrý den, zakoupil jsem si u vás royal mass a po vyndani z krabice jsem zjistil že je v pytli který je nezaviratelný. Je tam sice stahovací páska ale moc bych tomu nevěřil... nebylo by lepší to do něčeho přesypat?
Děkuji.

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:Balení(23.02.2012 00:51)

Dobrý den, dle mého názoru je zbytečné Royal Mass přesypávat do jiné dózy. Způsob balení Royal Massu je velice podobný např. Giant Mega Massu 4000 či Hyper Massu 6000 v 7kg balení, oba tyto gainery jsou v též v igelitovém pytli a dokonce i bez přítomnosti stahovací pásky. Uzavíratelné pytle používají výrobci pouze v případě, když se jedná o konečný - vrchní obal, Royal Mass je v pytli, který je vložen do tvrdé papírové krabice, takže dle mého názoru je zbytečné jej přesypávat do jiného obalu. V každém případě způsob tohoto balení není nijak na závadu.
Přeji hezký den

Autor: Jan

Nabírání (06.02.2012 23:24)

Dobrý den, pokud si koupím tento gainer,tedy Royal Mass 6Kg,kolik kilogramů při doporučené spotřebě naberu při váze 70Kg? Děkuji Vám za odpověď

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:Nabírání(07.02.2012 20:39)

Dobrý den, osobně považuji Royal Mass složením za jeden z nejkvalitnějších "Hardcore" gainerů na současném trhu, je přímo určen pro jedince, kteří obtížně nabírají a do objemových fází. Ani v tomto případě Vám nedokáži říct, kolik jste schopen nabrat po celém balení. Tento jev je podmíněn mnoha aspekty mezi které patří předně, Váš jídelníček, způsob tréninku resp. Váš denní energetický výdaj a v neposlední řadě i to, jaký jste somatotyp, takže Vám skutečně nedokáži říci, kolik se dá po jednom balení nabrat. Jsou jedinci, kteří přiberou 2kg a jsou též jedinci, kteří naberou 8kg, opravdu těžko univerzálně odpovědět... Pokud patříte mezi jedince, kteří obtížně nabírají hmotu, tak doporučuji dávkovat 3x denně 100g.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den

Autor: XXX

svaly (01.02.2012 21:15)

Dobrý den,chtel jsem se zeptat jaky gainer je lepsi Royal Mass 6Kg nebo Giant Mega Mass 4000 7Kg.Potrebuji nabrat svalovou hmotu a silu. Cim vic,tim lip. Je mi 16 let a vazim 60Kg.Díky

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:svaly(09.02.2012 22:05)

Dobrý den, vzhledem k Vašemu věku bych se skutečně doporučoval držet pouze kvalitního gaineru, na kreatiny, Nitrixy a další látky máte dost času a vlastních rezerv. Pokud bych měl zodpovědět Váš dotaz, který z těchto dvou gainerů je kvalitnější, tak i přes fakt, že jsme výhradními distributory značky Weider pro ČR, tak Vám odpovím, že kvalitnějším gainerem je dle mého názoru Royal Mass. Už díky použitým surovinám, použitím velice kvalitního zdroje bílkovin a v neposlední řadě pro svůj enormně nízký obsah laktózy, která značně stěžuje stravitelnost a tím i využití většiny gainerů...
Přeji hezký den

Autor: Petr

Dávkování (19.01.2012 20:32)

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na dávkování. V týdnu chodím na 6tou hod do práce do 14, poté se najím a cvičím doma. Poté chodím ut,čt a pá cca po 2 hodinách po cvičení na trenink ve fotbale (teď hlavně běhaní) Mohl by jste mi poradit dávkování? Jde mi o to jestli jsi mam dat 1 dávku nejspíš v praci mezi snídaní a obědem a tu 2 hou, pokud mají byt 2?, tak jestli radši po cvičení nebo po treninku, nebo až pred spaním? Děkuji za odpověď.

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:Dávkování(11.02.2012 20:44)

Dobrý den, pokud to s nabíráním hmotnosti myslíte vážně, tak bych doporučoval Royal Mass i 3x denně. V každém případě stěžejní dávku užijte ihned po ukončení tréninku, druhou dávku ve Vašem případě užijte v práci, tedy mezi šestou a 14 hodinou. Případnou třetí dávku užijte večer před spaním. Jedna dávka by měla mít okolo 100g Royal Massu.
Hezký den

Autor: Jirka

Chuť Royal Massu (06.01.2012 11:22)

Dobrý den.
Nedávno jsem si u vás Royal Mass koupil a musím říct, že je opravdu hnusný. Oproti ostatním gainerům, které jsem vyzkoušel tenhle nemá skoro žádnou chuť ani konzistenci, je to jako mouka rozpuštěná ve vodě ovoněná trochou vanily.
Proč to píšu. Chuť je mi celkem ukradená, když to bude fungovat, ale spíš by mě zajímalo, jestli to není špatně. Tzn. jestli s tím není něco v nepořádku. Děkuju za odpověď.

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:Chuť Royal Massu(06.01.2012 12:00)

Dobrý den, děkujeme za názor, otázka chutě je vždy velmi sporná, každému chutná něco jiného, já pouze mohu potvrdit názor, že ohlasy na Royal Mass ohledně chutě, jsou ve většině případů pozitivní. Je pravdou, že není přeslazený, jako většina ostatních gainerů, neobsahuje totiž žádná umělá sladidla, dále také nezvyšuje glykemický index (cukr v krvi), jako je tomu u ostatních "přeslazených gainerů" a v neposlední řadě obsah těžce stravitelné laktózy je zde minimální (okolo 0,7g na 100g), což jsou dle mého názoru vlastnosti mnohem důležitější, nežli je chuť. Doporučuji Vám pročíst si náš článek věnovaný výběru kvalitního gaineru, zde se dozvíte mnohem více...
Hezký den!

Autor: Jirka

Re:Chuť Royal Massu(06.01.2012 12:28)

Mockrát děkuji za velmi rychlou odpověď. Gainer který je zdravý pro mě jasně vyhrává před gainerem který dobře chutná. Jen mě zarazilo, že opravdu chtná po přípravě naprosto jinak než jiné. Toť vše =)

Autor: Goldfitness

Re:Chuť Royal Massu(06.01.2012 12:39)

Jsem rád za příspěvek, co se chutě týká, tak bych je označil spíše jako "jiný". Ti, kteří jsou zvyklí na sladkou a přeslazenou chuť díky jednoduchým cukrům a umělým sladidlům, tak budou možná zklamáni, pokud jim ale půjde o kvalitu tak, jako Vám a preferují dle Vašich slov "zdravý gainer", tak je Royal Mass dobrou volbou...ještě jednou díky!

Autor: Marek

Re:Chuť Royal Massu(26.02.2012 21:27)

Dobry den,

musim zareagovat na tema chuti. Uz jsem vyzkousel nekolik jinych gaineru (kupuji predevsim kvalitnejsi produkty) a ja naopak nemuzu na tento gainer nechat dopustit - dle me je jednoznacne nejlepsi ze vsech, ktery jsem kdy mel. Ke vsemu se pomerne dobre rozpousti a neni preslazeny. Poridil jsem si prichut cokolada a pokud pujdu opet do gaineru, koupim zcela jiste (pokud to bude mozne) shodny. Skoro bych i rekl, ze na rozdil od jinych gaineru se na tento dokonce i tesim, u nekterych to totiz byva spise premahani se. Kazdy ma jiste trochu jine chute, ale o tomhle se rozhodne neda rici, ze by byl chutove spatny. Jednoznacne doporucuji!

Autor: Goldfitness

Re:Chuť Royal Massu(26.02.2012 21:50)

Dobrý den, děkujeme za reakci a za přímou zkušennost! Ono to, že Royal Mass není tak přeslazený, jako ostatní gainery je především též díky nízkému obsahu laktózy, což je mléčný cukr. Konkrétně řečeno, Laktóza je mléčný cukr, uhlohydrát, disacharid, tedy dvojitý cukr, složený z glukózy a galaktózy. Mléčný cukr je přirozeně obsažen ve všech druzích mléka.
Normálně se laktóza díky enzymu beta-galaktozidáza (tedy laktáza) produkovaném v tenkém střevě rozštěpí na dvě složky - glukózu a galaktózu, ty pak mohou být absorbovány střevem. Pokud se tento enzym netvoří nebo jen nedostatečně (s vyšším věkem a to již od 15 roku života, se produkce tohoto enzymu přirozeně snižuje), dostává se laktóza nerozložena nebo jen částečně rozložena do tlustého střeva, kde slouží jako potrava baktériím a způsobuje obtíže. Takže závěr? Čím méně laktózy v gaineru a to nejen v gaineru, ale i v proteinu, tím lépe. S tím je pak spojen i Vámi popsaný jev, že se nemusíte do gaineru přemáhat, člověk se necítí tak zasycen, jako u ostatních gainerů, které mají podíl laktózy vyšší (u některých gainerů činí podíl laktózy i 60%), Royal Mass má 0,7g na 100g prášku.
Ještě jednou díky za reakci!!
Krásný den.

Autor: Fíla

Native (12.12.2011 23:03)

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, rozhoduji se mezi Royal Mass a Instant Mass Native. Instant Mass má lepší kvalitnější studiemi prověřené přísady, ale četl jsem, že jsou to dost pomalé sacharidy (jak jsou vyrobeny ze žita, ječmene ard) že je to gainer jen pro jedince s pomalým metabolismem. Také nevím, který z nich zvolit, kvůli poměru bílkovin a sacharidů. Co je lepší? co na co atd.. Který gainer by jste zvolil? Děkuji.

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:Native(16.12.2011 23:01)

Dobrý den, souhlasím s Vámi, naprosto přesně jste vystihl rozdíly mezi Royal Massem a Instant Mass. Nelze říci, který z těchto dvou gainerů je lepší, každý je vhodný pro jinou skupinu a jiný somatotyp. Otazkou ale je, co od gaineru očekáváte a k jaký somatotyp jste. Ve zkratce řečeno, pokud patříte mezi štíhlé a obtížně hmotnost nabírající jedince, pak je pro Vás vhodnější Royal Mass, pakliže ale chcete nabírat spíše kvalitnější hmotu a nabírání hmotnosti Vám nečiní až takové problémy, pak bych zvolil Instant Mass od Reflexu. Pro více informací a detailnější odpověď bych Vás poprosil kontaktovat naši bezplatnou linku 800 801 130.
Hezký den

Autor: Petr

obsah bílkovin ve 100g (07.12.2011 12:50)

Dobrý den, kolik obsahuje bílkovin ve 100g (nebo v jedné dávce)? Je zde zařazen v sekci - Sachariny-Gainery: nad 25% bílkovin. Děkuji

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:obsah bílkovin ve 100g(07.12.2011 13:39)

Dobrý den, děkujeme za připomínku a dobrý postřeh! Royal Mass obsahuje v čokoládové příchuti 20.4g bílkovin a ve vanilkové příchuti 19.1g bílkovin na 100g prášku. Patří tedy do kategorie sacharidů "do 25% bílkovin", což jsme nyní již opravili :-). Děkujeme.
Přeji hezký den!

Autor: Filip

Který  (06.12.2011 08:17)

Dobrý den, chtěl bych se poradit, vybírám gainer, který je podle vás nejlepší? moji favorité: Compress BIG x royal mass. Děkuji

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:Který (07.12.2011 13:00)

Dobrý den, doporučuji si přečíst náš článek "Výběr kvalitního gaineru", který je věnován právě problematice při výběru kvalitního gaineru. Pokud bych měl já osobně doporučit a vybrat z těchto dvou variant, tak se určitě přikloním k Royal Massu.
Přeji hezký den!

Autor: Paťas

Dávkováni (14.11.2011 12:29)

Dobrý den,

Doposud sem užíval MutantMass 3 x denně 130-150g. Sem sním poměrně spokojený jen co se týče nadýmáni atd. tak s tím moc spokojený nejsem. Pokud se tedy podívám na "tabulkové" srovnání tak Roay Mass je jasná volba ale opravdu stačí dávkovat 100g 2x denně při 72kg a 173cm? Když denní dávka Mutantu byla o výraznou polovinu vetší a tudíž i příjem sacharidů byl nesrovnatelně vetší?

Děkuji za Vaší odpověď a čas

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:Dávkováni(16.11.2011 22:47)

Dobrý den, gainer by nadýmat v žádném případě neměl. Mutant Mass považuji za celkem vydařený gainer, na druhou stranu se svým složením s Royal Massem rovnat nedá. Dle mého názoru je dávkování Royal Massu 2x denně 100g při Vaší tělesné hmotnosti ideální. Pokud chcete s hmotností jít nahoru rychleji a ve větším měřítku, pak bych doporučil zařadit ještě jednu denní dávku 100g, tedy 3x denně 100g Royal Massu. Dávkování blížící se 250ti gramům v jedné dávce mně přijde u Mutant Massu skutečně přehnané.
Přeji hezký den

Autor: opat

porovnání (05.11.2011 13:47)

Dobrý den, tak by mě zajímalo, jak byste doporučili tento výrobek. Je to nejspíše novinka takže moc ohlasů nemáte, ale můžete udělat nějaké revue?

instant mass X mutant mass X roayl mass X compress big nebo jiné co považujete za opravdu kvalitní gainery

Reagovat

Autor: Goldfitness

Re:porovnání(07.11.2011 21:58)


Dobrý den, předně mi dovolte Vám poděkovat za tento dotaz, který mě inspiroval k podrobnějšímu "rozebrání" Vašeho dotazu.



Pokud budeme srovnávat tyto čtyři gainery, tedy Mutant Mass, Royal Mass, Instant Mass a B.I.G., je důležitý úhel pohledu, respektive otázka, co od daného gaineru očekáváme.. Uvedené gainery patří opravdu k těm "nejvydařenějším", takže se pojďme na celou věc podívat podrobněji.



A) KVALITA: Jako první jste zmiňoval otázku kvality použitých surovin. Níže je podrobnější analýza uvedených produktů, kde se zaměřujeme na obsah laktózy a dalších kritických složek v uvedených produktech. Na základě těchto údajů vychází nejlépe Royal Mass a Instant Mass.



B) ZAMĚŘENÍ DLE METABOLIZMU: Dalším faktorem je výše uvedené zaměření produktu, jinými slovy např. Instant Mass je spíše "vysokoenergetickým jídlem" a to zejména díky 40% obsahu bílkovin a obsahu pomalejších forem sacharidů, tedy monokultur, jako je organický oves a ječmen. Instant Mass je tedy vhodným gainerem pro jedince s pomalejším metabolizmem, takže spíše pro endomorfy až mezomorfy. Co se týče gaineru Royal Mass, ten je naopak rychle vstřebatelným a využitelným gainerem s obsahem 20% čistých bílkovin a optimálně mixovaných sacharidů, takže se hodí ideálně pro jedince s rychlým metabolizmem, tedy pro ty, kteří obtížně nabírají = ektomorfy až mezomorfy, popřípadě pro rychlý nárůst hmotnosti, rychlou potréninkovou regeneraci atd.



* Uvedená metoda je garancí minimální denaturace bílkoviny, na rozdíl od dalších, levnějších metod,jako je iontová výměna atd..



**WPC = koncentrát s obsahem syrovátkových bílkovin v rozpětí 25 - 89%, zbytek tvoří laktóza atd..

Přidat k oblíbeným

Ceny v Kč Ceny v Eurech